اعتراف سیمئونه بعد از شکست برابر رئال

اعتراف سیمئونه بعد از شکست برابر رئال

سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید باوجود آن که از نمایش شاگردانش در دیدار برابر رئال مادرید راضی است اما حریف را شایسته پیروزی در این بازی دانست.

به گزارش سادس، دو تیم رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در نیمه نهایی سوپر جام اسپانیا که در عربستان برگزار شد به مصاف هم رفتند که این بازی جذاب و پر گل در نهایت با پیروزی ۵ بر ۳ رئال به پایان رسید.

به گزارش آس، دیگو سیمئونه در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی خوبی رابه نمایش گذاشتیم و تا آستانه پیروزی پیش رفتیم. باید از بعضی از اتفاقاتی که در بازی رخ داد درس بگیریم و اشتباهات خود را تکرار نکنیم البته نکات مثبت تیم بیش‌تر از نکات منفی بود. چیزهای زیادی وجود دارد که می‌توان درباره آن‌ها صحبت کرد.

سیمئونه درباره عملکرد ضعیف تیمش در خط دفاعی گفت: شاید این به خاطر عملکرد ضعیف من باشد که نتوانستم بازیکنان را در بهترین شکل آماده این بازی کنم.

او درباره انتقام از رئال مادرید گفت: انتقامی وجود ندارد. در فوتبال انتقامی وجود ندارد بلکه یک بازی جدید و متفاوت دیگر در پیش خواهد بود. به نظرم ما انرژی خوبی در این بازی داشتیم و بازیکنان عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دادند. بازیکنان اتلتیکو مادرید هر آنچه را که در توان داشتند گذاشتند. این بازی نشان داد که نیاز به بهتر شدن داریم.

سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید در پایان گفت: این بازی به پایان رسید و ما شکست خوردیم هر چند که می توانستیم به پیروزی هم برسیم. به نظرم رئال مادرید بازی بهتری را به نمایش گذاشت و شایسته پیروزی هم بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *