گلستان میزبان مسابقه‌های جودوی نونهالان کشور

گلستان میزبان مسابقه‌های جودوی نونهالان کشور

سادس/گلستان رئیس فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران تعلیق چهار ساله ورزش جودوی کشور را ناعادلانه دانست و گفت: فدراسیون در این مدت، برنامه‌های تدوین‌شده را به‌درستی اجرا کرد.

آرش میراسماعیلی امروز (سه‌شنبه ۱۹ دی ماه) در مجمع عمومی سالانه هیأت جودوی گلستان که در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب همواره کشور ما در تیررس توطئه‌ها و دشمنی‌های بدخواهان بوده است و دشمنی‌ها همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به حادثه تروریستی کرمان در سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، ادامه داد: این عملیات تروریستی به‌شدت محکوم است و دشمنان بدانند که این خون‌ها، ما را مقاوم‌تر خواهد کرد تا پای آرمان‌های خود بایستیم.

رئیس فدراسیون جودو تعلیق چهار ساله ورزش جودوی کشور را ناعادلانه دانست و گفت: این اقدام آسیب جدی به این ورزش المپیکی کشور وارد کرده است.

وی با تأکید بر اینکه فدراسیون در مدت یادشده بی‌کار نماند و برنامه‌های تدوین‌شده را به‌درستی اجرا کرد تا از قافله عقب نماند، افزود: استعدادیابی و حضور نونهالان استان گلستان در این رشته ورزشی به‌خوبی انجام می‌شود و باید این روند تداوم یابد.

میراسماعیلی ارتباط با آموزش و پرورش با سرلوحه قرار دادن شعار «بهترین‌ها از بیشترین‌ها» را زمینه‌ساز حرکت رو به جلوی جودوی استان گلستان دانست و بیان کرد: برای اینکه سطح این ورزش در گلستان بالا برود، باید از نخبگان جودوی استان مانند میقانی‌ها و نودهی‌ها استفاده شود.

وی از واگذاری میزبانی مسابقه‌های جودوی نونهالان کشور به استان گلستان خبر داد و اظهار کرد: این رقابت‌ها تابستان سال آینده در این استان برگزار می‌شود و فدراسیون جودو از هر نظر برای برگزاری این رویداد کمک خواهد کرد.

رئیس فدراسیون جودو با اشاره به اینکه رقمی معادل ۲۵۰ میلیون ریالی از سوی فدراسیون جودو امروز، ۱۹ دی ماه به حساب خزانه‌دار هیأت جودو استان گلستان واریز شد، افزود: دو ملی‌پوش استان گلستان (نودهی و حصاری) به‌طور مستقیم به اردوی تیم ملی کاتا دعوت می‌شوند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *