پیام فرمانده ناجا در گرامی داشت یادواره شهدای استان سیستان و بلوچستان

فرمانده نیروی انتظامی در گرامی داشت یادواره شهدای استان سیستان و بلوچستان پیامی صادر کرد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، متن این پیام بدین شرح است ؛

بسم الله الرحمن الرحیم

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون (آل عمران 169)

مپندارید کسانی که در راه خدا کشته شده اند، مرده اند ، بلکه زنده اند و نزد پروردگارشان روزی می خورند.

سلام و عرض ادب به پیشگاه مقدس انبیاء عظام از آدم ابوالبشر ( ع ) تا خاتم و سید رسولان حضرت محمد مصطفی ( صلی الله علیه و آله و سلم ).

سلام بر اصفیاء و اولیاء و ائمه هدی علیهم صلوات المصلین از امام العارفین، امیر المومنین ( ع ) تا حضرت ولی الله الاعظم، امام المنتظر مهدی موعود ( عجل الله تعالی فرجه الشریف )

درود خداوند بر صالحین و پیروان راستین مکتب علوی و فاطمی، منادیان و مروجان اسلام ناب محمدی ( ص ) خصوصا راد مرد تاریخ معاصر حضرت امام خمینی ( رضوان الله تعالی علیه ) و خلف صالحش حضرت امام خامنه ای عزیز ( مدظله العالی ).

سلام و صلوات خداوند بر ارواح تابناک شهیدان والا مقام، گلگون کفنان جبهه حق بر علیه باطل از بدو خلقت تا به امروز . علی الخصوص شهدای انقلاب ، دفاع مقدس ، عرصه نظم و امنیت و مدافعین حرم اهل البیت ( ع ).

عرض سلام و احترام به حضار گرامی به ویژه خانواده های معظم شهدا که چشم و چراغ ما هستند و تمامی نقش آفرینان یادواره سرداران و دویست و پنجاه شهید نیروی انتظامی شمال استان سیستان و بلوچستان که عطر یاد و نام شهیدان را در فضای استان پراکنده ساخته اند.

همرزمان عزیز، حضار محترم ، شهید در همیشه تاریخ زنده و الهام بخش حال و آینده است . شهید با تقدیم والاترین سرمایه خویش که جان او است تجارتی بس سودمند در ساحت ربوبی رقم می زند و هیچ پاداشی بالاتر از قرب الهی برای آن نیست.

امروز کیست که با شنیدن نام مقدس سالار و سرور شهیدان کربلا حضرت ابا عبدالله الحسین ( ع ) و یاران بی بدیل اش ، نور حقایقی چون ایثار و اخلاص و جوا نمردی و وفا به فکر و دلش خطور نکند ؟

به راستی آیا سر منشاء این حقایق حیات بخش ، چیزی جز شهادت است ؟

شهید ، به تصریح قرآن کریم ، هیچ گاه نمی میرد ؛ برای همیشه زنده است و نزد پروردگار خود روزی می خورد .

برادران و خواهران عزیز ، بدون شک اقتدار و سربلندی نظام، ملت و کشور اسلامی ما مرهون ایثار و از جان گذشتگی همین شهیدان والا مقام است ؛ همانگونه که شکوه و عظمت فرا منطقه ای و جهانی کشور پر افتخارمان وامدار خانواده معظم ایثارگران است.

به تعبیر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی ) : خون شهیدان تضمین کننده استقلال ملت و سربلندی اسلام است، پس نظام جمهوری اسلامی امانت شهیدان است و بزرگداشت شهید یعنی اصالت بخشیدن به آن هدفها و تشویق به آن عمل و تقدیس آن ایثار.

امروز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مفتخر است با عمل به فرامین مقام معظم رهبری و بهره مندی از راهبردهای ارزشمند سازمانی برای انجام رسالت های خویش در تمامی نقاط میهن اسلامی ، نظم و امنیت مثال زدنی را با وجود همه تهدیدات و توطئه های گوناگون برای مردم شریف و انقلابی تامین می نماید و در این عرصه با تقدیم شهدایی از بهترین فرزندان ملت ، توطئه ها را خنثی و متجاوزین به حقوق و امنیت مردم را به دست عدالت می سپارد.

استان سیستان و بلوچستان با برخورداری از مردمی وفادار به نظام و مومن به ارزش های مکتبی همواره مورد طمع بدخواهان و فرصت طلبان و سوداگران بوده ، اما در سایه سار همدلی و مشارکت مردم عزیز این استان بزرگ و کهن و تلاش شبانه روزی مرزبانان و همه عوامل انتظامی و امنیتی ، آرامش و نظم و امنیت شایسته ای بر این جغرافیای وسیع حاکم شده است ، به تحقیق این امنیت و آرامش ثمره رشادت ها و مجاهدت های همه شهدای گرانقدر استان؛ از جمله سرداران و دویست و پنجاه شهید عزیز شمال استان می باشد.

در این جمع نورانی، تمام قد ایستاده و عرض ادب می کنیم به ارواح شهیدان بزرگوار و خانواده های معظم آنان و رجاء واثق دارم به مدد الطاف الهی و دعای زاکیه امام زمام (عجل الله تعالی فرجه) و شهدای والا مقام در راستای خدمت به نظام مقدس اسلامی و مردم قدرشناس کشور بزرگ ایران و استان پر افتخار سیستان و بلوچستان بیش از پیش موفق عمل کنیم، ان شاء الله.

مجددا از حضور همه شما عزیزان و تلاش های همکارانم در فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان در برگزاری این یادواره نورانی تقدیرو تشکر می نمایم و پاداشی شایسته برای شما و آنان مسئلت می کنم.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سرتیپ پاسدار حسین اشتری

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *