قلی‌زاده: تا پای جان تلاش می‌کنیم تا بهترین نتایح را بگیریم

قلی‌زاده: تا پای جان تلاش می‌کنیم تا بهترین نتایح را بگیریم

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: تا پای جان تلاش می کنیم تا بهترین نتایج را بگیریم.

به گزارش سادس، علی قلی زاده هافبک تیم ملی  فوتبال ایران در حاشیه تمرین تیم ملی در جزیره کیش  درباره شرایط تیم ملی اظهار کرد : شرایط تیم ملی خوب بوده و یک بازی دوستانه داشتیم که خدا را شکر بردیم و امیدوارم در جام ملت‌ها هم همین روند را ادامه دهیم و دل مردم را شاد کنیم.

او درباره بازی با بورکینافاسو و اینکه به اهداف خود از این بازی رسیدند یا نه؟ ادامه داد: شرایط آماده سازی سایر تیم ها را می‌دانید اما بورکینافاسو با وجود اسمی که داشت تیم خوب و قدرتمندی بود که توانست به ما کمک کند تا درس‌هایی از این تیم بگیریم و استفاده کنیم.

قلی زاده درباره قهرمانی در جام ملت‌ها افزود: تمام تمرکزمان را گذاشته‌ایم که بهترین نتیجه را بگیریم و بازی به بازی جلو برویم و امیدوارم مردم را خوشحال کنیم.

هافبک تیم ملی درباره وضعیت مصدومیت خود بیان کرد: خدا را شکر همه چیز خوب است. مصدومیت طولانی مدت داشتم و قلعه‌نویی هم به من اعتماد کرد امیدوارم بتوانم جواب اعتماد ایشان را بدهم. وضعیتم خوب است.

قلی زاده درباره انتظارات از تیم ملی گفت: یکی از بهترین نسل های فوتبالمان است و بازیکنان با کیفیتی داریم و می توانیم جز چهار تیم باشیم و شک نکنید تا پای جان تلاش می کنیم تا بهترین نتیجه رابگیریم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *