خدمات‌دهی رایگان بیش از ۴۰ وکیل به مددجویان و نیازمندان استان سمنان

سادس/سمنان رئیس اداره حقوقی نمایندگان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان از خدمات‌دهی رایگان بیش از ۴۰ وکیل به مددجویان و نیازمندان در این استان خبر داد و گفت: طی 9 ماهه امسال ۳۱۲مورد خدمات حقوقی به مددجویان این نهاد در شهرستان‌های هشتگانه این استان ارائه‌ شده است.

حمید مداح ۱۷ دی ماه با بیان اینکه در مجموع ۳۱۲مورد خدمات حقوقی به مددجویان کمیته امداد استان سمنان ارائه‌ شده است، اظهار کرد: ۲۰۲ میز خدمت و مشاوره حقوقی در استان سمنان برپا و به مددجویان در سطح استان خدمات مشاوره حقوقی ارائ ه‌شده است.

رئیس اداره حقوقی نمایندگان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان خاطرنشان کرد: ناآگاهی حقوقی مددجویان در عدم توانایی برای احقاق حق و پایمال شدن حقوق آنان مشکلاتی را برای آنان ایجاد کرده است.

وی معتقد است: راه‌اندازی میز خدمت حقوقی بسیاری از مشکلات حقوقی و قضایی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در سطح استان را مرتفع خواهد کرد.

وی تصریح کرد: این طرح با بهره‌گیری از ظرفیت مشاورین، حقوقدانان و وکلای نیکوکار به‌صورت رایگان انجام می‌شود و مددجویان تحت حمایت می‌توانند با مراجعه به این نهاد از مشاوره‌های لازم و ظرفیت وکلای نیکوکار در دعاوی حقوقی بهره‌مند شوند.

رئیس اداره حقوقی کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه احقاق حق مظلوم یکی از وظایف ذاتی ما در قبال مددجویان کمیته امداد است، افزود: ۴۱ وکیل نیکوکار با حضور و ارائه مشاور به مددجویان یاریگر کمیته امداد هستند که در واقع این وکلای نیکوکار به این نتیجه رسیدند که باید زکات علم را با خدمت به محرومان پرداخت کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *