دیوید تیلور: من دومین سلبریتی در ایران هستم

دیوید تیلور: من دومین سلبریتی در ایران هستم

دیوید تیلور در صحبت هایی از رقیب ایرانی‌اش تمجید کرد و او را بزرگترین سلبریتی در ایران دانست.

به گزارش سادس،  در قلب میدان کشتی، جایی که رقابت شدیدی بین کشتی گیران وجود دارد، داستانی از اخلاق ورزشی در حال نمایان شدن است. وقتی صحبت از رابطه یزدانی و دیوید تیلور به میان می‌آید، هر دو به خاطر رقابت‌های سرسخت  و کشتی شناخته می‌شوند. آخرین باری که هر دو با هم روبرو شدند، برای ششمین بار در فینال مسابقات جهانی کشتی در بلگراد بود.

با این حال، این دو در سراسر رسانه های اجتماعی نه به خاطر نبرد داغ خود در تشک کشتی بلکه به خاطر رفتار و اخلاق حرفه‌ای شناخته شده هستند. قدردانی دیوید تیلور از یزدانی سرسخت؛ فصل جدیدی به این حماسه اضافه کرده است.

تیلور سراپا تمجید از یزدانی

دیوید تیلور جدا از تمرینات کشتی، به گذراندن وقت در مزرعه خود با گاوها و حیوانات خانگی مشهور است. ویدئویی از مصاحبه اخیر دیوید تیلور با FloWrestling در فضای مجازی منتشر شده است. آنها همراه با این ویدئو نوشتند: “به نظر شما هواداران ایرانی در مورد کشاورزی دیوید تیلور چه فکر می کنند؟ “

در همان مصاحبه، دیوید تیلور گفت: انصافاً این یک نوع دیوانگی است. مانند طرفدارانشان و اینکه چقدر جزئیات پیچیده  را دنبال می‌کنند. یزدانی پادشاه است و منظورم این است که در کشور خودش پادشاه است. به نظر، او بزرگترین سلبریتی کشورشان است. من هم به دومین سلبریتی بزرگ در کشورشان تبدیل شده‌ام.

آیا یزدانی و تیلور در مسابقات المپیک با هم روبرو خواهند شد؟

جالب اینجاست که تیلور در مرکز برایس تمرین می‌کند که میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی آمریکا است. از سوی دیگر، یزدانی برای گرفتن انتقام باید ملی‌پوش شود.  

اگر یزدانی و تیلور در فینال مسابقات المپیک ۲۰۲۴ به مصاف یکدیگر بروند، هفتمین بار خواهد بود که دو کشتی گیر مقابل یکدیگر قرار می گیرند. آخرین باری که این دو کشتی گیر به مصاف هم رفتند در فینال قهرمانی جهان ۲۰۲۳ بود که تیلور با نتیجه ۹ بر ۳ (ضربه فنی) یزدانی را شکست داد. آیا یزدانی می تواند از تیلور انتقام بگیرد؟

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *