گواردیولا: چیزی را پیش‌بینی نمی‌کنم

گواردیولا: چیزی را پیش‌بینی نمی‌کنم

سرمربی منچسترسیتی به پرسش‌های خبرنگاران درباره نقل و انتقالات احتمالی باشگاهی در زمستان پاسخ داد.

به گزارش سادس، منچسترسیتی فردا (یکشنبه) باید در دور سوم رقابت‌های جام حذفی انگلیس به دیدار هادرزفیلد تاون برود. منچسترسیتی معمولا تکاپوی زیادی برای خرید بازیکن دارد و خیلی‌ها منتظرند ببینند مدافع عنوان قهرمانی در این فصل چه بازیکنانی را مد نظر قرار دارد.

پپ گواردیولا در صحبت‌هایی درباره برنامه‌های سیتی برای نقل و انتقالات زمستانی صحبت کرد:

قرارداد با کلودیو اچوری چگونه است؟
باشگاه در این مورد چیزی به من نگفته است.

آیا کالوین فیلیپس در ژانویه از سیتی می‌رود؟
نمی‌دانم. فقط گفتم که او پنج روز است که بیمار بوده و بنابراین نتوانسته به‌خوبی تمرین کند. بارها گفته‌ام اطلاعی از فعالیت باشگاه در نقل‌وانتقالات ندارم. آنچه در این فصل و بین باشگاه‌ها بخواهد اتفاق بیفتد، رخ خواهد داد. اینجا چیزی را پیش‌بینی نمی‌کنم چون نمی‌دانم بازیکنان چه می‌خواهند. برخی از آنها را می‌شناسم و برخی را نمی‌شناسم.

آیا فیلیپس تنها بازیکنی خواهد بود که از سیتی می‌رود؟
درباره پنجره نقل‌وانتقالات صحبت نمی‌کنم. نمی‌دانم قرار است با ۱۰ بازیکن قرارداد ببندیم یا ۱۰ بازیکن را کنار بگذاریم. ظاهراً مثل فصل گذشته با همین بازیکنان شروع کردیم و با همین بازیکنان فصل را به پایان خواهیم رساند. شاید یک خرید داشته باشیم اما فکر نمی‌کنم این اتفاق بیفتد.

گواردیولا: چیزی را پیش‌بینی نمی‌کنم

 بازگشت KDB به میادین

بازگشت کوین دی‌بروینه یکی از اتفاقات جالب توجه در ادامه فصل جاری لیگ برتر است. پپ گواردیولا می‌گوید که کوین دی‌بروینه پس از مصدومیت همسترینگ به‌زودی بازی خواهد کرد. گواردیولا در صحبت‌هایی گفت: دوست دارم او همان طور که هشت سال گذشته بازی کرد، بازی کند. او تغییر نخواهد کرد. کیفیت و پتانسیل زیادی در بازی او وجود دارد. ما باید مراقبش باشیم. با او و با فیزیوتراپ صحبت کردم. کوین آماده بازی‌کردن است و این بهترین چیز برای او و باشگاه است.

دیدار با هادرزفیلد تاون در جام حذفی اولین دیدار سیتی در سال جدید میلادی است. منچسترسیتی در یک ماهی که جام ملت‌های آسیا و آفریقا برگزار می‌شود، به‌راحتی می‌تواند خود را به صدر جدول رده‌بندی برساند؛ چرا که هیچ بازیکنی از این تیم در این دو رقابت بزرگ حضور ندارد. منچسترسیتی همراه برنلی تنها تیم‌ها در لیگ برتر انگلیس‌اند که هیچ نماینده‌ای در جام ملت‌های آسیا و آفریقا ندارند و این بهترین فرصت است تا گواردیولا با توجه به غیبت ستاره‌های تیم‌های رقیب تیمش را به صدر جدول رده‌بندی برساند.

منچسترسیتی هم‌اکنون با ۴۰ امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی قرار دارد. البته در صورت پیروزی در بازی عقب‌افتاده‌اش به رده دوم صعود می‌کند و اختلافش را با لیورپول به دو امتیاز کاهش می‌دهد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *