شوک مدیریتی در تیم تنها نماینده مازندران در لیگ برتر فوتسال جواب داد

شوک مدیریتی در تیم تنها نماینده مازندران در لیگ برتر فوتسال جواب داد

سادس/مازندران شوک تغییر مالکیت و مدیریتی در تیم حافظ ساری تنها نماینده مازندران در لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه های کشور پس از چند هفته ناکامی، طعم پیروزی را چشید.

تیم حافظ ساری در هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، در حالی عصر جمعه در مشهد به مصاف میزبانش تیم رده سومی فرش آرا رفت و در یک شگفتی با نتیجه ۳ بر صفر میزبان مدعی خود را شکست داد.

برای تیم حافظ  مازندران در این مسابقه، “سجاد رنجبر” و “امیرحسین اسماعیلی” دو گل وارد دروازه تیم فرش آرا مشهد کردند تا نماینده مازندران بازی‌های پیش رو امیدوارتر شود.

این دومین پیروزی تیم حافظ مازندران در مسابقات امسال لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود که به لطف یک تساوی با ۷ امتیاز همچنان در انتهای جدول رده بندی این مسابقات قرار دارد.

تیم حافظ  مازندران در حالی برای برگزار دیدار هفته هجدهم عازم مشهد شد که با مدیریت جدید قصد شروعی دوباره برای احیاء در لیگ برتر فوتسال دارد.

تیم پوشاک حافظ  ساری که امسال با خرید امتیاز تیم قندکاترین آمل وارد مسابقات لیگ برتر فوتسال شد، نتواست نتایج قابل قبولی در۱۷ هفته گذشته ازاین مسابقات بگیرد و با کسب نتایج ضعیف و دور از انتظار، درچند هفته در رده آخر جدول لیگ برتر فوتسال قرار دارد.

پس از کش و قوس‌های فراوان و طی توافق صورت گرفته و عقد قراردادی، مالکیت امتیاز باشگاه لیگ برتری تیم حافظ از “حافظ یوسفی” به “رضا امیرسلیمانی” انتقال داده شد.

در جدول رده بندی این رقابت‌ها تیم گیتی پسند اصفهان با ۵۲ امتیاز در صدر قرار دارد.

تیم‌های مس سونگون تبریز با ۴۰ امتیاز، گهرزمین سیرجان با ۳۳ امتیاز و فرش آرا مشهد با ۳۰ امتیاز در رده‌های دوم تا چهارم جدول رده بندی مسابقات قرار دارند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *