قلعه‌نویی: بازی با بورکینافاسو دستاوردهای خوبی برای ما داشت

قلعه‌نویی: بازی با بورکینافاسو دستاوردهای خوبی برای ما داشت

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از پیروزی در بازی دوستانه برابر بورکینافاسو گفت: هدف ما رساندن آمادگی بدنی بازیکنان به مسابقات جام ملت‌هاست. ما برنامه‌ریزی کردیم که بازیکنان تا ۲۴ دی به آماده‌ترین حالت خود برسند.

به گزارش سادس، امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از برتری ۲ بر یک تیم‌ملی برابر بورکینافاسو در یک دیدار دوستانه در جزیره کیش، اظهار کرد: بابت اتفاقی که در کرمان افتاد، به مردم تسلیت می‌گویم و طلب صبر برای بازماندگان و طلب مغفرت برای رفتگان دارم.

او در ادامه گفت: از دکتر پویان، متخصص اورولوژی بیمارستان لاله تشکر می‌کنم که در یک ماه گذشته تلاش زیادی کردند. از مسئولان و مردم کیش هم تشکر می‌کنم. همینطور از همه رسانه‌ها تشکر می‌کنم.

قلعه‌نویی ادامه داد: ما تلاش کردیم که قبل از حضور در قطر یک بازی داشته باشیم و این دیدار برای ما خوب بود زیرا حریف ما تیمی قدرتی، سرعتی و فیزیکی بود. دستاوردهای خوبی برای ما داشت و بعد از ۲ جلسه تمرین، دو تیم در زمین مقابل بورکینافاسو بازی کردند. هدف ما رساندن آمادگی بدنی بازیکنان به مسابقات جام ملت‌هاست. ما برنامه‌ریزی کردیم تا بازیکنان تا ۲۴ دی به آماده‌ترین حالت خود برسند.

سرمربی تیم ملی در ادامه گفت: مسئولان کیش زحمت زیادی کشیدند. مساله مهمی بود که رخ داد و تیم ملی در غیر از تهران میزبانی کرد. امیدوارم مسئولان کیش به فکر درست کردن تیم و یک استادیوم بزرگتر باشند. بازی خوبی بود و یکی دو جوان را هم امتحان کردیم و خوب بودند. ایرادی که وجود داشت، این بود که خیلی خوب موقعیت ایجاد کردیم ولی استفاده نکردیم. این خطرناک است و باید فیلم‌ها بازبینی و همین ایرادات کوچک برطرف شود. از بازیکنانم راضی هستم. بعد از خوردن گل، تلاش‌ها بیشتر شد و در همان نیمه اول می‌توانستیم ۳ گل دیگر بزنیم و در نیمه دوم هم قایدی یک فرصت خوب را از دست داد. باید روی این مسائل کار کنیم زیرا در مراحل بالای جام ملت‌ها، چنین موقعیت‌هایی نصیبمان نمی‌شود.

قلعه‌نویی در پاسخ به شرایط تیم ملی با حمایت مسئولان توضیح داد: مردم همیشه در بدترین شرایط را نشان دادند که چقدر بزرگ هستند. مطبوعات و رسانه ملی یک مدل دیگر شدند و همه بحث حمایتی داشتند و ما هم سرباز این مردم هستیم. امیدواریم از این فرصت استفاده کنیم و مردم را شاد کنیم. کانون مربیان پویشی را به راه انداخت تا از ما حمایت کنند و هر روز یکی دو پیشکسوت با بازیکنان صحبت می‌کنند و از آنها هم ممنون هستم. از مجید جلالی نیز تشکر می‌کنم که بحث حمایتی دارد و از راهنمایی‌های بقیه استفاده می‌کنیم.

او ادامه داد: سعید دقیقی چند روز پیش اینجا بود و نقطه‌نظراتش را به ما گفت و ما هم استفاده کردیم. به این تیم امیدوار هستم و تغییرات زیادی ایجاد کردیم. در هر دو نیمه بازیکنان موقعیت ایجاد کردند و حتی گلی که خوردیم، موقعیت جدی نبود و با بدشانسی توپ وارد گل شد. امیدوارم در این چند روز باقی مانده بتوانیم ایرادات تاکتیکی خود در بخش هجومی را تا شروع مسابقات رفع کنیم.

ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *