نسبت به تیم‌های میلیاردی لیگ نتیجه بهتری گرفته‌ایم

نسبت به تیم‌های میلیاردی لیگ نتیجه بهتری گرفته‌ایم

سادس/خراسان رضوی سرمربی پاس گرگان گفت: با وجود اینکه بازیکنانم قرارداد مالی ندارند، اما نسبت به تیم‌های میلیاردی لیگ نتیجه بهتری کسب کرده‌ایم.

عیسی سنگدوینی در گفت‌وگو با سادس پس از پیروزی ۳ بر یک تیمش مقابل نیان الکترونیک مشهد در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال با اشاره به اینکه بازیکنانش عملکرد یک تیم واقعی را به نمایش گذاشتند، اظهار کرد: نیان در بازی‌های خانگی با حمایت هوادارانش همیشه عملکرد خوبی داشته، اما در این دیدار توانستیم عملکرد بهتری نسبت به نیان ارائه دهیم و پیروز بازی باشیم.

وی با اشاره به اینکه تیمش در تعطیلات نیم‌فصل در مشهد اردو زده است، بیان کرد: در این بازی با سرویس و دفاع خوب نیان را تحت فشار قرار دادیم. همچنین از توپ‌های برگشتی به خوبی استفاده کردیم که در پیروزی ما در این دیدار نقش به‌سزایی داشت.

سنگدوینی در خصوص ادامه روند پاس تصریح کرد: پاس تیمی است که با نظم و باکلاس والیبال بازی می‌کند. تیم زحمتکشی هستیم که بازیکنانم با با جان و دل بازی می‌کنند، هرچند هیچ یک از بازیکنانم قرارداد مالی ندارند، اما نسبت به تیم‌های میلیاردی عملکرد بهتری داشته‌ایم و توانسته‌ایم از سد آنان نیز عبور کنیم.

سرمربی پاس گرگان در خصوص بازی آتی تیمش گفت: در هفته آتی با شهداب یزد بازی داریم که قطعا از شرایط میزبانی خود به نحو احسن استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *