برگزاری آزمون کارشناسان رسمی دادگستری در اردبیل

سادس/اردبیل آزمون کارشناسان رسمی دادگستری با شرکت ۲ هزار و ۲۳۱ داوطلب در اردبیل برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان اردبیل ۱۵ دی در بازدید از حوزه‌های امتحانی دانشگاه محقق اردبیلی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آزمون کارشناسان رسمی دادگستری با شرکت ۲ هزار و ۲۳۱ داوطلب امروز در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، گفت: در این آزمون ۳۰۳ داوطلب زن و یک هزار و ۹۲۸ داوطلب مرد در ۵۱ رشته شرکت‌کننده داشتیم.

کثیرلو با اشاره به روند برگزاری این آزمون در اردبیل، افزود: این آزمون به صورت منظم، دقیق و منسجم در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های دستگاه قضایی اطاله دادرسی است که مردم نیز از موضوع رنج می‌برند، افزود: دستگاه قضایی تلاش می‌کند مدت زمان دادرسی کاهش یافته و پرونده‌ها سریعا رسیدگی شده و به نتیجه مطلوب برسد.

کثیرلو، نقش کارشناس و تعداد آنها را در این موضوع بسیار مهم دانست و افزود: یکی از مسائل بسیار مهمی که در دادرسی‌ها مدنظر است، نظر کارشناسی است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با بیان اینکه اگر بخواهیم دادرسی و عدالت قضایی صحیح و با اتقان انجام گیرد، مطمئنا باید کارشناسان دقیق، علمی، فنی و ارزشی داشته باشیم، ابرازامیدواری کرد: این آزمون‌ها باعث شود تا خلا موجود در کارشناسی‌ها برطرف شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *