به تیم ملی امیدواریم/ ثابت کردیم همه چیز پول نیست

به تیم ملی امیدواریم/ ثابت کردیم همه چیز پول نیست

سرمربی شمس آذر می‌گوید تیمش با ۳۰ میلیارد هزینه در لیگ برتر نشان داد که همه چیز پول نیست.

به گزارش سادس، سعید دقیقی که مهمان تمرین تیم ملی در جزیره کیش بود، در رابطه با حضورش در این تمرین اظهار کرد: حادثه کرمان را به همه مردم تسلیت می‌گویم. تعطیلات لیگ بود و تماسی با آقای قلعه نویی داشتم. فرصتی شد تا در تمرینات حاضر شوم و از کیفیت تمرینات استفاده و به دانش مربی‌گری‌ام اضافه کنم. ما این دوره یکی از بهترین تیم‌های ملی را داریم. کادرفنی بسیار فنی و خوبی داریم. تلفیقی از تلاش کادرفنی و کیفیت بازیکنان را داریم و امیدوارم بتوانیم قهرمان شویم.

او ادامه داد: هر چند تیم‌هایی مثل کره و ژاپن بسیار قدرتمند هستند اما اگر بازی به بازی به کیفیت تیم اضافه کنیم، در ادامه مسیر می‌توانیم جزو مدعیان کسب جام باشیم. امیدوارم خدا هم کمک کند تا تیم بتواند دل مردم را شاد کند. بازیکنان باشخصیت و باتجربه‌ای داریم. برخوردشان در اندازه تیم ملی ایران است و اعتقاد دارم به اتفاق خوب خیلی نزدیک هستیم و به کسب جام امیدواریم. قطعا اگر تلاش کنیم، خدا هم شانس را به ما می‌دهد.

دقیقی درباره وضعیت تیمش در لیگ برتر عنوان کرد: من از روزی که مسئولیت شمس آذر را به عهده گرفتم، در هر مرحله اهدافی برای خودم ترسیم کردم. هدف سال اول تثبیت در لیگ برتر بود که خداراشکر تا این لحظه با کمک مسئولان تیم و استان آن را به دست آوردیم. بعد از این می‌خواهیم سطح تیم را ارتقا دهیم. شاید جالب نباشد این را بگویم اما یک تیم ۳۰ میلیاردی مقابل تیم‌های چند صد میلیاردی خودش را آن گونه نشان داد و ثابت کردیم همه چیز پول نیست.

او در پایان اضافه کرد: البته در دنیای حرفه‌ای باید منابع مالی در بالاترین سطح باشد و این‌که باشگاه ما پول ندارد، نباید دلیل بر این باشد که سقف بودجه تعیین کنیم. باشگاه‌های آسیایی ما باید در کیفیت بالایی باشند اما ما در این سطح با حداقل بودجه تیم را مدیریت کردیم. در میان مدت به دنبال جایگاه تک رقمی هستیم و در ادامه تیم را به جایگاه‌های بالاتر ببریم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *