پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه های آبرسانی در قائمشهر با بهره مندی ۱۵ هزار خانوار

سادس/مازندران مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران، گفت: با اجرای پروژه های آبرسانی در شهرستان قائمشهر ۱۵ هزار خانوار از نعمت آب شرب سالم و پایدار بهره مند می شوند.

به گزارش سادس،  بهزاد برارزاده امروز در بازدید از پروژه های آبرسانی شهرستان قائمشهر اظهار کرد: آبرسانی به مجتمع المشیر- افراپل با اجرای یک واحد ایستگاه پمپاژ به ظرفیت ۳۰ لیتر در ثانیه و ۲.۱ کیلومتر خط انتقال با صرف ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در دست اجراست.
وی با اشاره عملیات آبرسانی به مجتمع نیکان قائمشهر گفت: آبرسانی به این مجتمع با اجرای خط انتقال به طول ۲ کیلومتر و یک حلقه چاه به ظرفیت ۴۰ لیتر در ثانیه و اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در حال اجراست.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران از احداث یک باب مخزن ذخیره به حجم ۵۰۰ متر مکعب در خطیرکلا با صرف هزینه ای بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال خبر داد و افزود: حفر یک حلقه چاه در ایستگاه مرکزی این شهر با پیش بینی دبی ۵۰ لیتر در ثانیه و تخصیص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار همچنین عملیات بهسازی سه حلقه چاه دیگر با ۴۰ لیتر آب دهی و صرف۱۲ میلیارد ریال اعتبار در دست اجراست که در مجموع این پروژه ها با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در آینده ای نزدیک مورد بهره برداری قرار می گیرند و  ۱۵ هزار خانوار از مزایای آنها بهره مند می شوند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *