آبروی وزنه‌برداری ایران را در المپیک پاریس می‌خرم

آبروی وزنه‌برداری ایران را در المپیک پاریس می‌خرم

نایب قهرمان المپیک توکیو گفت: مطمئن باشید در المپیک وزنه‌هایی می‌زنم که آبروی وزنه‌برداری را بخرم و برای گرفتن دومین مدال المپیک به پاریس می‌روم.

علی داودی در گفت‌وگو با سادس درباره‌ی اینکه با توجه به قطعی شدن سهمیه المپیک پاریس از چه زمانی قرار است افزایش رکورد داشته باشد؟ بیان کرد: در حال حاضر منتظرم قهرمانی آسیا و جام جهانی تایلند رد شوند. مطمئن باشید در المپیک وزنه‌هایی می‌زنم که آبروی وزنه‌برداری ایران را همانند گذشته بخرم. مطمئنا با تمام قوا  برای گرفتن دومین مدال المپیک می‌روم. اگر رنگ آن مدال از المپیک قبلی بهتر نباشد، بدتر هم نیست.

داودی در مورد زمزمه اینکه وزنه‌برداری شانس زیادی برای گرفتن مدال المپیک پاریس ندارد، گفت: ما شانس مدال داریم. این را ما و کارشناسان رشته وزنه‌برداری می‌دانیم. ما هم پوستمان کلفت شده است و به برخی حرف‌ها توجه نمی‌کنیم. با تمام توان جلو می‌رویم تا بتوانیم مدال بگیریم. من و بقیه بچه‌ها با تمام وجود تمرین می‌کنیم و بخاطر مباحث مالی  نیست بلکه برای شاد کردن دل مردم و خانواده‌هایمان است.

او در مورد عملکرد خود در فینال لیگ برتر که رکورد مجموع ۴۱۷ کیلوگرم را ثبت کرد، تاکید کرد:برای لیگ آماده بودم اما طبق صحبتی که با آقای نصیرشلال سرمربی تیم ملی داشتم، قرار شد حرکت آخر را انصراف دهم. چون نزدیک به المپیک پاریس هستیم، هر چه دست به عصا تر پیش برویم بهتر است. وزنه‌هایی که زدم در حد اینکه اول شوم کافی بود اما می‌توانستم وزنه بیشتر از ۲۴۵ کیلوگرم هم بزنم.

داودی در مورد برخی انتقادها نسبت به وضعیت لیگ برتر و نبود تیم زیاد تصریح کرد: همین لیگ برای خیلی از وزنه برداران کمک هزینه است. البته اگر تیم‌ها بیشتر شوند، تنور رقابت داغ‌تر می‌شود. وزنه‌برداران از جان و دل مایه می‌گذارند و امیدوارم سه، چهار تیم دیگر اضافه شوند.

وزنه‌بردار فوق سنگین ایران در پاسخ به این پرسش که در قهرمانی آسیا  و جام جهانی تایلند قرار است رکوردهای بالا ثبت کند یا برنامه دیگری دارد؟ گفت: هنوز با کادرفنی در مورد این مسئله صحبت نکرده‌ام اما شاید یکی از این دو مسابقه را سنگین وزنه بزنم. ممکن است این اتفاق در جام جهانی رخ دهد چون فاصله بیشتر است. بعد از قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی تازه بدنم ریکاوری شده است. در نهایت باید دید نظر کادرفنی چه چیزی است و تابع کادرفنی هستم.

بیشتر بخوانید:

یکه‌تازی علی داودی در فوق‌سنگین لیگ برتر وزنه‌برداری

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *