تایید صلاحیت سوابق مدیریتی ۶ کاندیدای فدراسیون ورزش جانبازان و توانیابان

تایید صلاحیت سوابق مدیریتی ۶ کاندیدای فدراسیون ورزش جانبازان و توانیابان

دبیر مجمع انتخابات فدراسیون جانبازان و توانیابان گفت: از ۱۰ کاندیدای فدراسیون ورزش جانبازان و توانیابان که برای تصدی پست ریاست ثبت نام کرده اند ۶ نفر از نظر سوابق مدیریتی تایید شده اند و مدارک ۴ کاندیدای دیگر برای تجدیدنظر به وزارت ورزش ارسال شده است.

به گزارش سادس، محمدعلی حسین پور درباره علت انصراف برخی از کاندیداها برای شرکت در انتخابات فدراسیون جانبازان و توانیابان اظهار کرد: هادی رضایی و امین الله مانی به صورت کتبی انصراف خود را از شرکت در انتخابات به ما اعلام کردند اما علی کشفیا به صورت شفاهی انصراف خود را اعلام کرده و هنوز ما انصراف وی را به صورت کتبی دریافت نکرده‌ایم و تا زمانی که وی انصراف خود را از شرکت در انتخابات به صورت مکتوب به ما اعلام نکند از نظر ما هنوز جزو کاندیداها محسوب می‌شود.

وی زمان برگزاری انتخابات را اسفندماه عنوان کرد و افزود: هیات رئیسه فدراسیون مصوب کرده که تا ۲۰ اسفند انتخابات برگزار شود اما هنوز به صورت رسمی چیزی از وزارت ورزش در خصوص زمان برگزاری انتخابات دریافت نکرده‌ایم. البته تا تاییدیه کاندیداها انجام نشود وزارت ورزش زمان برگزاری را رسمی اعلام نمی‌کند.

دبیر مجمع فدراسیون جانبازان و توانیابان در پاسخ به این پرسش که یکی از کاندیداها دلیل انصراف خود از شرکت در انتخابات را نامناسب بودن فضا برای برگزاری مجمع عنوان کرده است، نظر شما در این زمینه چیست؟ تصریح کرد: ما هیچ شرایط بدی را برای برگزاری انتخابات احساس نمی کنیم، هادی رضایی دلیل انصراف خود را حضور در تیم ملی والیبال نشسته عنوان کرد و یکی دیگر از کاندیداها نیز بدون هیچ دلیلی از شرکت در انتخابات انصراف داد.

حسین پور افزود: در حال حاضر از ۱۰ کاندیدای حاضر برای شرکت در انتخابات، ۶ نفر سوابق مدیریتی آنها از سوی کمیسیون تطبیق وزارت ورزش تایید شده و مدارک ۴ نفر نیز برای دریافت تاییدیه به کمیسیون تجدیدنظر رفته است. مدارک آن ها نقض داشت که به وزارت ورزش ارائه دادیم، جلسه تجدیدنظر نیز تشکیل شده اما صورت جلسه تجدیدنظر هنوز به ما ارسال نشده است.

وی در پایان گفت: دوره ریاست ۴ ساله اسبقیان ۲۰ اسفند به پایان می رسد و او تا زمان برگزاری انتخابات به عنوان رئیس فدراسیون حضور خواهد داشت تا مجمع انتخابات فدراسیون جانبازان و توانیابان برگزار شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *