نیم فصل دوم لیگ برتر بسکتبال تحت تاثیر دربی مازنی‌ها

نیم فصل دوم لیگ برتر بسکتبال تحت تاثیر دربی مازنی‌ها

سادس/مازندران نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در حالی از روز شنبه ۹ دی شروع شد که دربی مازندرانی‌ها تحت تاثیر بازی‌های این هفته قرار گرفت.

در شروع بازی‌های مرحله برگشت این مسابقات و از هفته دوازدهم تیم آورتا ساری درحالی میزبان خود تیم کاله مازندران است که این مسابقه به علت بازسازی سالن خانگی تیم آورتا همانند بازی‌های نیم فصل این تیم در آمل و در سالن ورزشی پیامبراعظم این شهر برگزار خواهد شد.

سالن ورزشی پیامبراعظم آمل محل بازی‌های خانگی تیم کاله مازندران در لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور نیز هست.

دو تیم درحالی در هفته دوازدهم این مسابقات از ساعت ۱۶ عصر سه‌شنبه ۱۲ دی در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل رودروی یکدیگر قرار خواهند گرفت، که پیروزی هر یک از دو تیم در جدول رده بندی مسابقات برای تیم‌های بالا و میانه جدولی خواهد داشت.

تیم کاله مازندران که با نایب قهرمانی در فصل گذشته لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، سومین فصل حضورش در این مسابقات را پرنوسان شروع کرده بود، در نهایت نیم فصل نخست را با انجام ۱۱ مسابقه که حاصل آن هفت پیروزی و چهار شکست با کسب ۱۸ امتیاز و قرار گرفتن در مکان ششم جدول رده بندی مسابقات به کار خود پایان داد.

در مقابل نیز شاگردان “سیامک ویسی” در تیم آورتا ساری که با صعود از لیگ دسته یک، نخستین سال لیگ برتری شدن شان را تجربه می‌کنند، در نیم فصل نخست تنها در پنج مسابقه پیروز شدند و نتیجه ۶ مسابقه را نیز به حریفان خود واگذار کردند.

آورتا ساری با انجام ۱۱ مسابقه و کسب ۱۶ امتیاز در رده هشتم جدول دوازده تیمی این مسابقات قرار دارد.

نتیجه بازی رفت دو تیم که در آمل برگزار شده بود، با پیروزی ۸۳ بر ۷۴ کاله مازندران برابر تیم آورتا ساری همراه بود.

حالا و در بازی برگشت دو تیم که بار دیگر در آمل مقابل هم صف آرایی خواهند کرد، این شانس را خواهند داشت تا با پیروزی، جدول رده بندی مسابقات را نیز دستخوش تغییرکنند.

 کاله به روند روزهای خوب خودش بازگشت

در همین حال سرمربی تیم کاله مازندران در آستانه بازی حساس تیمش برابر دیگر نماینده این استان گفت، بازی‌های که همیشه بین دو تیم همشهری و یا هم استانی برگزار می‌شود، حساسیت‌های خاص خودش را دارد، اما ما نسبت به این موضوع‌ها بی‌توجهی خواهیم کرد و تلاش ما ارائه بازی قابل قبول همراه با کسب پیروزی خواهد بود.

علی آرزومندی افزود: در بازی‌های گذشته، تیم کاله به ریتم مسابقات و پیروزی‌های خود برابر حریفان رسیده است و قصد ما نیز این هست تا این روند ادامه پیدا کند.

وی اضافه کرد، نکته مهم دراین مسابقه، تمرکز بالای بازیکنان است که امیدوارم بازیکنان جوان تیم کاله با صبوری بیشتر بتوانند هم بازی را مدیریت و نتیجه دلخواه را کسب کنند.

 آورتا ساری تقویت خواهد شد

در سوی دیگر میدان، سرمربی تیم آورتا ساری با اشاره به اینکه تیمش در نخستین تجربه لیگ برتر عملکرد قابل قبولی مقابل حریفان لیگ برتری داشته است، گفت: در حالی که همه تیم‌ها تصورشان از تیم آورتا که از لیگ یک صعود کرده، تیم شکست خورده مقابل همه تیم‌ها خواهد بود، اما ما نشان دادیم مقابل تیم‌های بزرگ می‌توانیم عملکرد مطلوبی داشته باشیم.

سیامک ویسی افزود: شکست‌هایی که مقابل حریفان داشتیم، با اختلاف یک و دو امتیازی بوده و این نشان می‌دهد که روند تیم ما در نیم فصل کاملا صعودی بوده است.

وی، یکی از مشکلات عمده تیمش را تاخیر در آماده سازی سالن سیدرسول حسینی ساری و نبود طرفداران تیمش در بازی‌های بیرون از خانه با وجود میزبانی تیم آورتا از حریفان اعلام کرد و گفت: قطعا اگر در بازی‌هایی که تیم آورتا میزبان بوده، تماشاگران ما حضور داشتند، نتایج مسابقات اکنون به گونه‌ای دیگر ثبت می‌شد و قطعا جایگاه تیم آورتا در مکان هشتم جدول نبود.

وی ابرازامیداوری کرد، بازی دو تیم زیبا و تماشاگر پسند باشد و امیدوارم که برنده مسابقه نیز تیم آورتا باشد.

مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با حضور ۱۲ تیم درحال برگزاری است و تیم شهرداری گرگان در صدر جدول رده بندی این مسابقات قرار دارد.

مازندران با ۲ تیم کاله و آورتا ساری در این مسابقات حضور دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *