افزایش آلودگی هوای تهران / وزش باد شدید جنوب و غرب استان از عصر امروز

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان استقرار جوی پایدار و آسمانی صاف و به دنبال آن انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش سادس، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی طی سه روز آینده با استقرار جوی نسبتا پایدار آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با افزایش ابر و در مناطق پرتردد و صنعتی در بعضی ساعات انباشت آلاینده‌های جوی، کاهش کیفیت هوا و غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

عصر دوشنبه و عصر تا شب چهارشنبه (۱۱ و ۱۳ دی) در پاره‌ای نقاط به‌ویژه بخش‌های جنوبی و غربی استان، افزایش وزش باد، گاهی وزش باد نسبتا شدید و کاهش نسبی آلاینده‌های جوی مورد انتظار است.

روزهای پنجشنبه و جمعه (۱۴ و ۱۵ دی)آسمانی صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعات وزش باد متوسط تا نسبتا شدید به‌ویژه در نواحی جنوبی، غربی و ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.

ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای ۶- درجه سانتیگراد، سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

آسمان تهران فردا (۱۲ دی‌) صاف تا قسمتی ابری و غبار محلی و در بعد از ظهر وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۱۳ دی‌) صاف تا قسمتی ابری و غبار محلی، در بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *