ساری با جلوگیری از اسراف و تبذیر ساخته می‌شود

سادس/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه تعداد زیاد نیروهای شهرداری ساری موجب شد تا بار سنگینی بر دوش شهرداری باشد و توان و تمرکز را از مدیریت شهری بگیرد، گفت: با جلوگیری از اسراف و تبذیر می‌توان به سازندگی شهر ساری پرداخت.

آیت الله محمدباقر محمدی لایینی یکشنبه، ۱۰ دی با حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر ساری ضمن گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی و شهادت سردار سید رضی موسوی، اظهار کرد: خداوند دو آینده را یادآوری می‌کند یکی خدمت به مردم که آیندگان از آنان به نیکی یاد می‌کنند و دیگری احساس رضایت از عملکرد خودمان در روز قیامت است.

 این مسئول با تاکید براینکه ساری به عنوان مرکز مازندران باید الگوی سایر شهرها باشد، افزود: شهر ساری دارای مشکلات زیادی است امروز فرصت دارید تا به شهر برسید و به مردم خدمت کنید.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: بر اساس خدماتی که مدیریت شهری به شهروندان می‌دهد باید گزارش عملکرد از رفع مشکلات برای مردم و خدای خود داشته باشید.

آیت‌الله لائینی با توصیه به مدیریت شهری که در ساری باید مسائل شهرسازی رعایت شود و به عنوان مرکز استان نمونه باشد، تصریح کرد: اعمال قانون موجب جلوگیری از ساخت و ساز بی‌ضابطه می‌شود.

 امام جمعه ساری با بیان اینکه تعداد زیاد نیروهای شهرداری موجب شد تا بار سنگینی بر دوش شهرداری باشد و توان و تمرکز را از مدیریت شهری بگیرد، خاطرنشان کرد: با جلوگیری از اسراف و تبذیر می‌توان به سازندگی شهر ساری پرداخته شود.

این مسئول ابراز امیدواری کرد، به اتفاق مسئولان استانی، شهرستانی و نمایندگان شهر نشستی ماهانه مختص ساری تدارک دیده شد که بتوانیم بخشی از مشکلات را حل و فصل کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *