شهرساری با جلوگیری از اسراف و تبذیر ساخته می‌شود

سادس/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه تعداد زیاد نیروهای شهرداری ساری موجب شد تا بار سنگینی بر دوش شهرداری باشد و توان و تمرکز را از مدیریت شهری بگیرد، گفت: با جلوگیری از اسراف و تبذیر می‌توان به سازندگی شهر ساری پرداخته شود.

آیت الله محمدباقر محمدی لایینی یکشنبه، ۱۰ دی با حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر ساری ضمن گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی و شهادت سردار سید رضی موسوی، اظهار کرد: خداوند دو آینده را یادآوری می‌کند یکی خدمت به مردم که آیندگان از آنان به نیکی یاد می‌کنند و دیگری احساس رضایت از عملکرد خودمان در روز قیامت است.

 این مسئول با تاکید براینکه ساری به عنوان مرکز مازندران باید الگوی سایر شهرها باشد، افزود: شهر ساری دارای مشکلات زیادی است امروز فرصت دارید تا به شهر برسید و به مردم خدمت کنید.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: بر اساس خدماتی که مدیریت شهری به شهروندان می‌دهد باید گزارش عملکرد از رفع مشکلات برای مردم و خدای خود داشته باشید.

آیت‌الله لائینی با توصیه به مدیریت شهری که در ساری باید مسائل شهرسازی رعایت شود و به عنوان مرکز استان نمونه باشد، تصریح کرد: اعمال قانون موجب جلوگیری از ساخت و ساز بی‌ضابطه می‌شود.

 امام جمعه ساری با بیان اینکه تعداد زیاد نیروهای شهرداری موجب شد تا بار سنگینی بر دوش شهرداری باشد و توان و تمرکز را از مدیریت شهری بگیرد، خاطرنشان کرد: با جلوگیری از اسراف و تبذیر می‌توان به سازندگی شهر ساری پرداخته شود.

این مسئول ابراز امیدواری کرد، به اتفاق مسئولان استانی، شهرستانی و نمایندگان شهر نشستی ماهانه مختص ساری تدارک دیده شد که بتوانیم بخشی از مشکلات را حل و فصل کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *