حسینی: با اشتباهات داوری شور فوتبال گرفته شده است

حسینی: با اشتباهات داوری شور فوتبال گرفته شده است

سرمربی آلومینیوم اراک نسبت به اشتباهات متعدد داوری اعتراض کرد.

به گزارش سادس، آلومینیوم و ملوان امروز (یکشنبه) در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک، یک به پایان رسید. سید مجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: از نظر فنی بازی خوبی بود و دو تیم به دنبال فوتبال بازی کردن بودند. آقای تارتار تیم خوبی جمع کرده است. به نظرم در خلق موقعیت ما بهتر عمل کردیم. هم در نیمه اول و ضربه نقی‌زاده و هم در نیمه دوم با شوت‌های از راه دور موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم. بازی خوبی بود و دو تیم خیلی خوب انرژی گذاشتند و می‌خواستند با فوتبال بازی کردن به نتیجه برسند.

او افزود: بحثی که هست این است که با یک سری تصمیم‌گیری‌ها لذت را از فوتبال می‌گیریم. وقتی یک تیم در وقت اضافه یک گل سالم مقابل یک تیم خوب می‌زند، ببینید چه شور و حالی به تیم و تماشاگرانش دست می‌دهد. اما ما می‌آییم این حس را می‌گیریم. گل سالم بوده و شما با یک اشتباه هم حق تیم ما را گرفته‌اید و حتی جذابیت فوتبال را می‌گیرید. انگار که راضی هستید، بازی یک، یک شود. امیدوارم دیگر این اتفاقات برای تیم ما نیفتد. ما همیشه سعی کردیم به جامعه داوری احترام بگذاریم ولی این بازی می‌توانست با پیروزی ما تمام شود.

سرمربی آلومینیوم در پاسخ به این سوال که مدیریت کمیته داوران چه کاری می‌تواند انجام دهد که داوری در نیم فصل دوم بهتر شود، گفت: من نمی‌توانم راجع به مدیریت کسی صحبت کنم. اما می‌توانم درباره تیم خودمان صحبت کنم که اتفاق خوبی نیفتاد که به اذعان خود رئیس کمیته داوران بوده است. خیلی ناراحت هستم و ما می‌توانستیم نیم فصل اول را با امتیازات بیشتری تمام کنیم. امیدوارم این اتفاقات نیفتد. این که در وقت اضافه، در یک بازی پایاپای یک گل بزنی و برد شیرین به دست بیاوری ولی به خاطر یک اشتباه همه چیز از دست می‌رود، شور فوتبال از بین می‌رود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *