پیام وزیر بهداشت به مناسبت سالروز ۹دی

وزیر بهداشت به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه ۹ دی خطاب به استادان و دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور و عموم مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی، پیامی صادر کرد.

به گزارش سادس و بنابر اعلام وزارت بهداشت، در پیام دکتر بهرام عین‌اللهی آمده است:« نهم دی، سالروز تجلی بصیرت مردم مؤمن، آگاه، دشمن شناس و روز تجدید میثاق دوباره امت با نظام و انقلاب اسلامی است.

در یوم الله ۹ دی، حماسه عظیم و عبرت آموز حضور و  بصیرت عمیق ملت ایران در تاریخ پرافتخار کشورمان ماندگار شد.

یادآوری و تکریم این حماسه، پاسداشت عزت ملی، ایثار، بیداری و دشمن‌شناسی مردم فداکار و بصیر ایران اسلامی است؛ ولایتمدارانی که با احساس مسؤولیت در قبال انقلاب اسلامی و با اعتماد به نصرت الهی، مانع از جولان دشمنان شده و با اندیشه و رفتار  انقلابی، حق و باطل را در هوای غبارآلود فتنه  از هم تمیز دادند.

در  این روز بزرگ، عبرت‌آموز و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی، از خداوند متعال می خواهیم که رهبر فرزانه انقلاب و ملت شهیدپرور ایران اسلامی را در همه برهه‌ها و در طی مسیر پیشِ رو مشمول توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) قرار داده و جمهوری اسلامی ایران را با رهبری حکیمانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (ره) از تلاطم‌های آشکار دشمنی‌ها و دسیسه‌های پنهان عبور دهد و به سرمنزل مقصود رهنمون سازد.

تبیین پیروزی بزرگ ملت سربلند ایران اسلامی در جریان فتنه سال ۸۸ آن هم در حالی که جبهه استکبار به خیال خود با تمام توان، نقشه‌ای جدید از تقابل با جمهوری اسلامی را  محک می‌زد، از امور ضروری و از تکالیف نخبگان سیاسی، رسانه‌ای و هنری است.

بزرگداشت این حماسه با پشتوانه کار عمیق فکری، عزت ملی را تقویت کرده و مکمل فرهنگ ریشه‌دار مقاومت و یادآور نقاط اوج ایثار در مقاطع حساس حیات نظام اسلامی از جمله دوران افتخارآفرین دفاع مقدس و نیز پیشرفت‌های متعدد فرزندان ملت در عرصه‌های مختلف علمی، فناوری،صنعتی و دفاعی خواهد بود.

بی‌گمان تحقق آرمان­‌های انقلاب اسلامی در گذر زمان در گرو تقویت ایمان، آگاهی، اتحاد و بصیرت است و جامعه دانشگاهی کشور بر اساس رسالت­‌های خویش، همچنان به عنوان مغز متفکر و چشم بینای ایران اسلامی با وحدت و انسجام، در مسیری که مقام معظم رهبری (مدظله ­العالی) مشخص می­‌فرمایند، پیشتاز و پیشگام خواهند بود.»

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *