فریب رتبه حریف را نخوردیم/ خمس مثل پزشک هر روز وضعیت دستم را بررسی می‌کرد

فریب رتبه حریف را نخوردیم/ خمس مثل پزشک هر روز وضعیت دستم را بررسی می‌کرد

سادس/آذربایجان شرقی دفاع راست تراکتور گفت: امیدوارم همیشه رقابت وجود داشته باشد، چون باعث پیشرفت تیم می‌شود.

دوتیم تراکتور و صنعت‌نفت آبادان در چارچوب هفته پانزدهم لیگ‌برتر فوتبال، امروز (شنبه) از ساعت ۱۵ در ورزشگاه یادگارامام (ره) به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری دو بر صفر شاگردان پاکو خمس به اتمام رسید.

به گزارش سادس، مهدی شیری پس از این پیروزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی سختی بود و فریب رتبه حریف را نخوردیم. خدا را شکر توانستیم ببریم. به نظرم نیم فصل را به بهترین شکل ممکن تمام کردیم. از هواداران هم خیلی تشکر می‌کنم.

او درباره شکستگی و ترکی که در دستش دارد، تصریح کرد: اول باید از کادر پزشکی تیم تشکر کنم. واقعا محبت داشتند. هواداران هم واقعا محبت داشتند. یک تشکر ویژه هم می‌کنم از آقای خمس که مثل یک پزشک هر روز وضعیت دست من را چک می‌کرد. بازی کردن من ریسک بودم ولی خودم سعی داشتم زودتر به مسابقات برگردم. خدا را شکر خوب بود.

او در پاسخ به این سوال که آیا تراکتور به مرز پختگی رسیده است یا نه؟ گفت: امسال تغییراتی داشتیم و به زمان نیاز داشتیم. قرعه بدی هم به ما خورد و باعث شد روند خوبی نداشته باشیم، اما خدا را شکر شرایط خوب شد. باشگاه و هواداران در کنار ما بودند تا در حد انتظار ظاهر شویم.

مدافع راست تراکتور گفت: اگر رقابت وجود نداشته باشد، پیشرفتی هم در کار نخواهد بود. امیدوارم همیشه رقابت وجود داشته باشد، چون باعث پیشرفت تیم می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *