مشارکت آینده‌نگرانه بیش از یک میلیون و ۳۵۰ هزار شهروند در طرح «من شهردارم»

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران از مشارکت آینده‌نگرانه یک میلیون و ۳۵۲ هزار و ۱۳۹ شهروند در دومین دوره «من شهردارم» خبر داد. 

به گزارش سادس، مجید باقری در این باره، گفت: با اهتمام جدی همکاران خانواده بزرگ شهرداری تهران، مشارکت شهروندان در طرح «من شهردارم» (ابرپروژه مردمی‌سازی اداره شهر) از یک میلیون و ۳۵۲ هزار نفر فراتر رفت.

وی با اشاره به اینکه تمرکز شهرداری برای تحقق مشارکت هرچه بیشتر شهروندان بر استفاده از رویکرد «دعوت و تبلیغ چهره به چهره» توسط کارکنان متعهد و دلسوز شهرداری تهران و ظرفیت تبلیغاتی روابط عمومی‌های شهرداری تهران بوده است، اظهار کرد: در واقع نتیجه تلاش همکاران خدوم در این دوره از طرح، موجب شد که جلب مشارکت شهروندان، یک میلیون نفر بیشتر از سال گذشته باشد.

بر اساس گزارش روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، باقری تأکید کرد: سال گذشته ایده «من شهردارم» با مشارکت ۳۵۰ هزار نفر از شهروندان انجام شد و از مجموع ۱۵۰۰ پروژه‌ای که شهروندان انتخاب کرده بودند تا این لحظه ۹۵۴ پروژه به اتمام رسیده است که این موضوع نشانگر تعهد شهرداری به تحقق خواسته‌ها و اولویت‌های شهروندان است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *