ارائه فیلم آموزشی دروس دانش آموزان در "شاد"/ بارگزاری ۳۰۰۰ محتوای آموزشی توسط آموزش و پرورش

همزمان با برگزاری امتحانات دانش ­آموزان در سطح کشور، شبکه شاد برای یادگیری آسان و مرور دروس مختلف، ویدئوهای آموزشی درسی پایه اول تا دوازدهم را در بخش “فیلم آموزشی” ارائه کرده است.

به گزارش سادس، بخش ویدئو (VOD) از امکانات نسخه جدید شاد است، که در راستای عدالت آموزشی در اختیار نظام آموزشی کشور قرار گرفته است.

دانش­‌آموزان پایه‌­های مختلف که نیازمند مرور دروس و یادگیری سرفصل­‌های مختلف هستند، می‌­توانند از صفحه اصلی اپلیکیشن شاد، بخش فیلم آموزشی را انتخاب کنند و بدون محدودیت، ویدئوهای آموزشی مرتبط با پایه و درس مورد نظر خود را انتخاب و تماشا کنند. این ویدئوها بر اساس سرفصل‌های درسی تهیه شده‌ است تا دانش‌آموزان به مطالب مورد نیاز دسترسی داشته باشند.

بر همین اساس بیش از ۳۰۰۰ محتوای آموزشی توسط وزارت آموزش و پرورش در شبکه شاد بارگذاری و به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است.

همچنین بر اساس مصوبه شماره شورای عالی فضای مجازی، بیش از ۵۰۰۰ محتوای آموزشی سایر موسسات آموزشی معتبر و مورد تایید آموزش و پرورش در قالب خدمات افزوده شاد در بخش «فیلم آموزشی» در دسترس دانش­ آموزان قرار گرفته است.

در این راستا کاربران می­‌توانند جدیدترین نسخه اپلیکیشن شاد را از منابع معتبر مانند سایت رسمی شاد به آدرس Shad.ir، کافه بازار یا مایکت دریافت و نصب کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *