صدور بیش از یک میلیون شناسنامه برای افراد بالای ۱۵ سال در کشور طی ۴ ماهه نخست امسال

بر پایه آمار ثبت احوال کشور در چهار ماهه نخست امسال یک میلیون و ۳۷۱ هزار و ۱۰۲ شناسنامه توسط سازمان ثبت احوال کشور صادر شده است.

به گزارش سادس، بر پایه آمار ثبت احوال کشور در چهار ماهه نخست سال جاری یک میلیون و ۳۷۱ هزار و ۱۰۲ شناسنامه توسط سازمان ثبت احوال کشور صادر شده است که از این تعداد یک میلیون و هفت هزار و ۶۸۵ شناسنامه برای افراد بالای ۱۵ سال و ۳۶۳ هزار و ۴۱۷ شناسنامه برای افراد زیر ۱۵ سال صادر شده است.

از مجموع یک میلیون و هفت هزارو ۶۸۵ شناسنامه ای که برای افراد بالای ۱۵ سال صادر شده است ۹۷ هزار و ۶۷۶ شناسنامه المثنی بوده است همچنین از ۳۶۳ هزارو ۴۱۷ شناسنامه‌ای که برای افراد زیر ۱۵ سال صادر شده است ۱۳ هزار و ۷۳۳ شناسنامه المثنی بوده است.

این درحالی است که در سال ۱۴۰۱ در مجموع چهار میلیون و ۷۸ هزارو ۵۲۲ شناسنامه صادر شده است که از این تعداد دو میلیون و ۹۲۸ هزارو ۴۹۸ شناسنامه برای افراد بالای ۱۵ سال و یک میلیون و ۱۵۰ هزارو ۲۴ شناسنامه برای افراد زیر ۱۵ سال صادر شده است.

از مجموع دو میلیون و ۹۲۸ هزار و ۴۹۸ شناسنامه‌ای که برای افراد بالای ۱۵ سال در این مدت صادر شده است  ۳۰۹ هزارو ۶۳۲ شناسنامه المثنی بوده است همچنین از یک میلیون و ۱۵۰ هزارو ۲۴ شناسنامه‌ای که برای افراد زیر ۱۵ سال صادر شده است ۳۸ هزارو ۵۷۲ شناسنامه المثنی بوده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *