طلوع کیان با ایفاسرام به پایان لیگ رسید/سرمربی جدید ایفا معرفی شد

طلوع کیان با ایفاسرام به پایان لیگ رسید/سرمربی جدید ایفا معرفی شد

سادس/یزد با پذیرفته شدن استعفای «علیرضا طلوع کیان» از هدایت تیم والیبال ایفاسرام اردکان، «عباسعلی میرحسینی» سکان هدایت این تیم را در دست گرفت.

بلافاصله پس از اتمام دور رفت لیگ برتر والیبال مردان ایران، جامعه والیبال ایران با یک‌ استعفای غیرمنتظره و عجیب رو برو شد.

«علیرضا طلوع‌کیان»، سرمربی تیم ایفاسرام اردکان که از اسفند ماه سال گذشته هدایت قرمز پوشان اردکانی را پذیرفته بود و نیم فصل لیگ را با هشت پیروزی و پنج شکست و با ایستادن در جایگاه سوم جدول رده بندی به اتمام رساند.

طلوع‌کیان که با این تیم عمکرد درخشانی را به نمایش گذاشته بود، پس باخت سه بر صفر مقابل مس رفسنجان و در هفته سیزدهم و پایانی دور رفت از هدایت این تیم کناره‌گیری کرد.

طلوع‌کیان دلیل استعفای خود را خستگی اعلام کرد و همچنین گفته بود که به استراحت نیاز دارد؛ که مسئولان این تیم نیز با این استعفا موافقت کردند.  

میرحسینی سکان هدایت ایفا را در دست گرفت

پس از استفعای علیرضا طلوع کیان از هدایت ایفاسرام با اعلام رسمی «محمدجوادشاکر» مدیریت این باشگاه «عباسعلی‌ میرحسینی»  مربی نام آشنای والیبال ایران به عنوان سرمربی جدید ایفاسرام‌ انتخاب شد.

براین اساس از هفته چهاردهم و آغاز دو برگشت مسابقات لیگ برتر والیبال مردان ایران هدایت تیم ایفاسرام را «عباسعلی‌ میرحسینی» بر عهده خواهد داشت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *