در خواب بردهای قبلی نمی‌خوابیم

در خواب بردهای قبلی نمی‌خوابیم

سادس/خراسان رضوی محسن حسن‌زاده گفت: نتایج خوبی گرفته‌ایم، اما باید این نتایج مستمر باشد و در خواب بردها نمی‌خوابیم.

محسن حسن‌زاده در گفت‌وگو با سادس، در خصوص هشت هفته شکست‌ناپذیری در آستانه دیدار حساس برابر آناصنعت قم اظهار کرد: خوشحالم که جو بسیار خوبی در بین بازیکنانم و هواداران است. این انرژی مثبت رمز موفقیت ما است.

وی افزود: هر بازی با هر نتیجه ای پس از سوت پایان برای ما تمام می‌شود و می‌دانیم که هر بازی برای ما یک فینال است و اگر سهل انگاری کنیم، رویاهای ما کامل نمی‌شود.

حسن زاده درباره بازی برابر ایرالکو گفت: اگر چه ۷ گل زدیم، اما ایرالکو اگر دچار افت روحیه نمی‌شد، این نتیجه ثبت نمی‌شد. مهمترین ویژگی این بازی برای ما انگیزه گل های بیشتر بود و بازیکنانم از گل‌های بیشتر سیراب نمی‌شدند.

وی درباره استراتژی دقایق پایانی سرمربی حریف گفت: نمی‌خواهم در کار همکار خودم دخالت کنم، اما قطعا این تیم برای اینکه گل‌های بیشتری دریافت نکند عقب نشینی کرد.

وی درباره دیدار حساس برابر آناصنعت قم گفت: در خانه تیمی بازی می‌کنیم که در طول فصل تنها یک شکست خانگی داشته و برای این فصل بسیار خوب آماده شده‌است. آناصنعت با کادرفنی خوب، بازیکنان شایسته و البته هوادارانش برای هر تیمی یک رقیب سخت است.

حسن‌زاده در پایان گفت:ما هم فرش‌آرا هستیم و نمی‌خواهیم روند خوب خود را خراب کنیم. با تمام قوا به میدان می‌رویم تا همچنان برای شادی هواداران تلاش کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *