اهدای ۸۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان استان کرمان/امسال؛ خودکفایی ۱۰۰ هزار مددجوی کمیته امداد

سادس/کرمان در آستانه ولادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) و چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، رزمایش اهدای ۸۰۰ سری جهیزیه بین زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان امروز هفتم دی‌ماه با حضور رئیس کمیته امداد کشور و جمعی از مسئولان استان در مصلی امام علی(علیه السلام) شهر کرمان برگزار شد.

سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد کشور در این مراسم، توانمندسازی مددجویان را یکی از ماموریت‌های کمیته امداد دانست و بیان کرد: مقام معظم رهبری بر این موضوع تاکید دارند.

وی با اشاره به نمایشگاه بلندای همت(تولیدات مددجویان) اظهار کرد: در این نمایشگاه تولیدات مددجویان به نمایش گذاشته شده است.

رئیس کمیته امداد کشور در ادامه گفت: ۵۰۰۰ مددجو در استان کرمان تسهیلات قرض الحسنه خوداشتغالی دریافت کرده و اکنون خودکفا شده‌اند.

وی با اشاره به اهدای ۸۰۰ سری جهیزیه عنوان کرد: این بسته‌های جهیزیه از اعتبارات امداد تأمین شده و شامل پنج قلم کالای اساسی شامل یخچال، ماشین‌لباسشویی، اجاق گاز، جاروبرقی و تلوزیون است که ارزش هر سری آن ۳۵ میلیون تومان است.

بختیاری با تحسین همدلی و همراهی که در بین مسئولان استان کرمان وجود دارد و این همدلی را رمز موفقیت دانست و اظهار کرد: کرمان یکی از استان‌های برجسته در زمینه کمک‌های خیرخواهانه به نیازمندان است.

وی در ادامه سخنانش گفت: امسال ۱۰۰ هزار مددجوی کمیته امداد در سراسر کشور خودکفا می‌شوند و اگر کسی پشت نوبت باشد، جایگزین این افراد خواهد شد.

به گزارش سادس، به غیر از ۸۰۰ سری جهیزیه‌ای که امروز به زوج‌های جوان اهدا می‌شود، ۳۶۹۲ سری جهیزیه به ارزش ۱۲۱ میلیارد تومان طی ۹ ماهه امسال بین زوج‌های جوان استان کرمان توزیع شده است.

به گزارش سادس، نمایشگاه یک روزه بلندای همت که شامل دستاوردهای مددجویان و مجریان طرح‌های اشتعال کمیته امداد استان کرمان است، در محل مصلای امام علی علیه السلام در قالب ۲۲ غرفه به نمایش و فروش گذاشته شده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *