واکنش سرمربی رویینگ به خداحافظی نازنین ملایی

واکنش سرمربی رویینگ به خداحافظی نازنین ملایی

سرمربی تیم ملی قایقرانی رویینگ گفت: در جریان خداحافظی نازنین ملایی نیستم و انتظار داشتم در تست اول انتخابی تیم ملی شرکت کند.

به گزارش سادس، افشین فرزام در گفت‌وگو با سادس در واکنش به غیبت نازنین ملایی در اولین مرحله تست انتخابی تیم ملی و اعلام خداحافظی به رییس فدراسیون قایقرانی بیان کرد: من در جریان این که خداحافظی کرده یا نه، نیستم. زمانی که ورزشکاران فرم‌های مربوط به انتخاب قایق‌ها در اولین مرحله تست انتخابی تیم ملی را پر کرده بودند، نازنین ملایی هم قایق یک نفره را انتخاب کرده بود. روز گذشته هم همه ورزشکاران با دبیر فدراسیون جلسه داشتند و در آن جلسه همه موارد شفاف شد و همه ورزشکاران هم صورت‌جلسه را امضا کردند. 

فرزام در مورد این که نازنین ملایی به سهرابیان، رییس فدراسیون خداحافظی خود را اعلام کرده است، گفت: این مساله بین ورزشکار و رییس فدراسیون بوده است. قبل از آغاز تست هم آقای سهرابیان به من اعلام کرد نازنین ملایی سر خط استارت قرار نمی‌گیرد چون مسابقه در حال آغاز شدن بود، فرصت نشد که بیش‌تر با هم صحبت کنیم.

او ادامه داد: انتظار نداشتم که نازنین ملایی در تست انتخابی شرکت نکند و علاقمند بودم همه ورزشکاران سر خط استارت قرار بگیرند و رقابت کنند. ملایی حدود ۲۰ روز در کمپ یونان که حتما شرایط و امکانات بهتری نسبت به ایران دارد، تمرین کرد و انتظار داشتیم بیاید و رقابت خوبی را با نفراتی که در ایران تمرین کرده بودند، داشته باشد.

وی در مورد زمان برگزاری مرحله دوم تست انتخابی تیم ملی تصریح کرد: طبق آیین نامه، تست دوم ۱۰ تا ۱۴ روز بعد از تست اول برگزار می‌شود. در تست اول شرایط دریاچه مواج بود اما به نظرم نتیجه نفر اول مردان و زنان و نفر اول دو نفره زنان برای شروع خوب بود.

سرمربی تیم ملی رویینگ در پاسخ به این پرسش که نازنین ملایی در صورت تغییر تصمیم می‌تواند در تست دوم انتخابی تیم ملی شرکت کند؟ تاکید کرد: بله می‌تواند در انتخابی دوم شرکت کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *