رومنیگه: گلزنی فقط بخشی از کیفیت هری کین است

رومنیگه: گلزنی فقط بخشی از کیفیت هری کین است

مهاجم سابق دور بایرن‌مونیخ، هری کین را بازیکن بزرگی توصیف کرد که سبک بازی‌اش باعث بهترشدن بازیکنان کناری او نیز می‌شود.

به گزارش سادس و به نقل از اسپورت‌بازر، هری کین در ۱۵ بازی اولش در بوندسلیگا ۲۱ بار گلزنی کرده است و در صدر جدول گلزنان بوندسلیگا قرار دارد و خودش را به‌خوبی نشان داده است. هری کین موفق شد سال ۲۰۲۳ را با ۵۱ گل به پایان برساند که یک آمار فوق‌العاده محسوب می‌شود.

ستاره سابق تاتنهام اگر در سال ۲۰۲۴ با همین روند به گلزنی ادامه دهد، می‌تواند رکورد ۴۱ گل لواندوفسکی در یک فصل را پشت سر بگذارد. رومنیگه درباره رسیدن هری کین به لواندوفسکی گفت: فکر می‌کنم هنوز خیلی زود است که در مورد گل‌های این فصل هری کین حدس بزنیم. فعلا باید بازی به بازی پیش رفت.

رومنیگه، کین را به عنوان یک رهبر می‌بیند که می‌تواند در نیم‌فصل دوم به مونیخی‌ها در مبارزه برای عنوان قهرمانی و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک زیادی بکند. رومنیگه گفت: هری کین یک رهبر است و شکی در موردش نیست. این جزئی از شخصیت این بازیکن است که او را به جلو سوق می‌دهد. ما از هری بسیار راضی هستیم. از همان ابتدا می‌دانستیم که به این نوع بازیکنان نیاز داریم تا دوباره اوج بگیریم. بعد از لواندوفسکی باید سراغ بازیکنی می‌رفتیم که بتواند ۴۰ تا ۵۰ گل را برای ما تضمین کند. هری کین دقیقا همانی بود که می‌خواستیم.

کین تاکنون در ۲۲ بازی ۲۵ گل برای بایرن به ثمر رسانده است اما این تنها دلیل ستایش رومنیگه از مهاجم ۳۰ ساله انگلیسی نیست. رومنیگه در بخش بعدی صحبت‌هایش گفت: چیزی که بیش از همه مرا در مورد هری تحت تاثیر قرار می‌دهد، سبک بازی اوست. گل‌زدن بخشی از کیفیت کین است و سبک بازی این بازیکن باعث می‌شود تا بقیه بازیکنان کناری او نیز سطح بازی‌شان را بالا ببرند.

بایرن‌مونیخ در بازی اخیرش با بردی که برابر اشتوتگارت به دست آورد ۳۵ امتیازی شد تا با چهار امتیاز اختلاف نسبت به بایرلورکوزن در رده دوم جدول رده‌بندی بوندسلیگا قرار بگیرد. البته بایرن یک بازی کمتر از حریفش انجام داده است.

این اولین تعطیلات زمستانی است که هری کین می‌تواند در کنار خانواده‌اش وقت بگذراند. چون زمان حضورش در تاتنهام، این باشگاه هیچ تعطیلاتی در زمان کریسمس و سال جدید نداشت و حتی به فشردگی بازی‌ها نیز افزوده می‌شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *