اورعی: خون فوتبالیست‌ها رنگین‌تر است؟/ به ما حواله خودروی ایرانی هم ندادند!

اورعی: خون فوتبالیست‌ها رنگین‌تر است؟/ به ما حواله خودروی ایرانی هم ندادند!

لژیونر هندبال ایران به پاداش فوتبالیست‌ها گلایه کرد .

به گزارش سادس، محمدرضا اورعی، در آخرین اردوی تیم ملی هندبال مردان گفت: دو سه هفته دیگر تورنمنت مهمی داریم که خیلی برای ما مهم است. باید بتوانیم کسب سهمیه کنیم و مدال بگیریم‌. تیم هندبال چین نوظهور است و در دوره قبل خوب کار کرده است. کره جنوبی هم جزو تیم‌های پرافتخار است. نیوزلند هندبال قابل توجهی ندارد و مهم است که به عنوان سرگروه صعود کنیم چون در دور دوم کار راحت‌تری خواهیم داشت.

او درباره آسیب‌دیدگیش گفت: متاسفانه سالن عمان سفت بود و کیفیت لازم را نداشت. صبح تمرین و عصر بازی داشتیم. روز دوم کمی درد داشتیم اما بازی چهارم آسیب دیدم و چند روزی تمرین نکردم. کشیدگی تاندون تشخیص پزشک بود و باید ام.آر.آی بگیرم.

اورعی گفت: از ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۴ و به مدت ۱۴ سال است که هندبال ایران ۶ یا ۷ مدال گرفته و همیشه جزو افتخارآفرین‌ها و المپیکی‌ها بوده است. فوتسال و بسکتبال هم افتخار آفرینی کردند اما چیز قشنگی نیست که یک ورزشکار بگوید راجع به سایر رشته‌ها حرف نزنید. “یا رب مبادا، که گدا معتبر شود”. مگر شما چه کسی هستید که درباره شما حرف نزنیم؟ فوتبال چه کرده؟ یک کافا رفته است.

وی ادامه داد: دل شما به چه خوش است؟ به برد ولز؟ چرا درباره انگلیس و آمریکا حرف نمی‌زنید؟ دوره قبل به ما گفتند خودروی داخلی می‌دهند ولی هیچی ندادند. جهانی رفتیم، آسیا چهارم شدیم و هیچ پاداشی نگرفتیم.

این لژیونر هندبال ایران گفت: فوتبالیست‌ها به جام جهانی رفتند حواله خارجی گرفتند؛ تازه می‌گویند ۱۰۰ میلیارد پول ماشین‌شان است. ما هم باید حرف بزنیم و از حق خودمان دفاع کنیم. والیبال پاداش بگیرد، ما هم نگیریم ایرادی نیست. حسن یزدانی و کامران و کشتی باید بگیرند، شما چه کرده‌اید؟ تبعیض قائل شده‌اند و این زشت است.

او تصریح کرد: مگر فوتبال چه افتخاری کسب کرده؟ ما چیزی برای دفاع و ارائه داریم ولی شما چه؟ والیبال و بسکتبال همیشه بهترین عملکرد را داشتند اما فوتبال نتیجه نگرفته است.

اورعی گفت: اگر قرار به پاداش صعود است، باید به همه رشته‌ها بدهند. مسخره است اگر به خاطر یک برد جام جهانی پاداش بدهند. این نیست که بگویند درباره فوتبالیست‌ها حرف نزنید، باید پاداش مقبول باشد. وزیر قبلی گفت حواله ماشین ایرانی خارج از نوبت می‌دهیم، بازیکنان ما ماشین هم ندارند ولی هیچی ندادند. خون آن‌ها از ما رنگین‌تر نیست و ما هم زحمت می‌کشیم. درد است که رنجروور یکی ۱۰۰ میلیارد است. هندبالیست‌ها ماشین هم ندارند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *