با رفتن غفور و اسماعیل‌نژاد کیفیت لیگ والیبال پایین آمده است

با رفتن غفور و اسماعیل‌نژاد کیفیت لیگ والیبال پایین آمده است

سرمربی تیم شهرداری ارومیه در مورد نیم فصل اول لیگ برتر والیبال گفت: پشت خط‌ زن‌ها سطح لیگ را بالا می‌برند و از آنجایی که پشت‌خط زن‌های باکیفیت مثل امین اسماعیل‌نژاد، امیر غفور و بردیا سعادت خارج از کشور بازی می‌کنند، کیفیت لیگ کمی پایین آمده است.

به گزارش سادس، دور رفت لیگ برتر والیبال با قهرمانی تیم فولاد سیرجان ایرانیان به پایان رسید. تیم شهرداری ارومیه در پایان نیم‌فصل اول این مسابقات با پنج برد و هشت باخت و کسب ۱۳ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

شهرداری ارومیه فصل را خوب شروع نکرد و جهانگیر سید عباسی سرمربی این تیم در پایان هفته هشتم به دلیل نتایج کسب شده از سمت خود استعفا داد. در ادامه عبدالرضا علیزاده به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد که در پنج دیدار باقی‌مانده موفق به کسب سه برد شد.

علیزاده، در مورد حضور در تیم شهرداری ارومیه در شرایطی که نتایج خوبی کسب نکرده بود، به سادس گفت: تیم بازیکنان بزرگ و باتجربه‌ای دارد و من هم با بررسی شرایط، قبول کردم. ریسک بود اما بالاخره باید از جایی شروع کرد. من هم این ریسک را قبول کردم و خوشبختانه تا الان هم خوب بوده است. مردم ارومیه هم به من لطف دارند. امیدوارم بتوانیم والیبالی در شان ارومیه ارائه بدهیم تا تماشاگران دوباره با والیبال آشتی کنند و به سالن بیایند. هر چه والیبال ارومیه بهتر باشد، لیگ جذاب‌تر خواهد بود.

او در مورد عملکرد تیم خود در پنج دیدار گذشته لیگ بیان کرد: تیم خوب و با پتانسیلی داریم. بچه‌ها کمی از نظر روحی روانی مشکل داشتند که تا حدودی این موضوع را حل کردیم و روز به روز هم بهتر شدیم. در دور برگشت حتما تغییر می‌کنیم و بهتر از دور قبل عمل خواهیم کرد.

علیزاده در مورد تغییرات مورد نیاز این تیم در نیم فصل دوم گفت: در یکی، دو پست به بازیکن نیاز داریم اما خیلی روی این موضوع تمرکز نمی‌کنیم چون بازیکنان امسال خیلی سخت از تیم‌هایشان جدا می‌شوند. در حال حاضر بازیکنان خوبی داریم اما از آنجایی که می‌خواهیم تیم را از این بحران خارج کنیم و به رده‌های بالای جدول رده‌بندی برسیم حتما نیاز داریم که تیم را تقویت کنیم.

او در مورد درگیری بین بابک فیاضی و مبین نصری در دیدار شب گذشته با پیکان تهران گفت: درگیری در بازی اتفاق می‌افتد اما خدا را شکر به خوبی تمام شد. فیاضی یک لحظه از دست مبین عصبانی شد که به نظرم نباید این اتفاق می‌افتاد چون بابک باتجربه و الگوی بقیه است. به هر حال در حساسیت گیم پنجم بابک یک لحظه از کوره در رفت و به سمت مبین رفت. نمی‌دانم مبین چکار کرد اما آخرش ختم به خیر شد و آشتی کردند.

علیزاده در مورد کیفیت دیدارهای نیم‌فصل اول مسابقات گفت: کیفیت لیگ خوب است و چند تیم خوب مثل فولاد سیرجان، ایفا سرام، چادر ملو و شهداب داریم. هورسان نشان داد جوانان خیلی خوب بازی می‌کنند. تیم ما هم فصل را بد شروع کرد اما بهتر می‌شویم. پشت خط‌ زن‌ها سطح لیگ را بالا می‌برند و از آنجایی که پشت‌خط زن‌های باکیفیت مثل امین اسماعیل‌نژاد، امیر غفور و بردیا سعادت خارج از کشور بازی می‌کنند، کیفیت لیگ کمی پایین آمده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *