آژیر قرمز در آنفیلد

آژیر قرمز در آنفیلد

ممکن است ۹ بازیکن لیورپول برای دیدار مقابل برنلی غایب باشند تا وضعیت بحرانی را در تیم یورگن کلوپ نمایان کنند.

به گزارش سادس و به نقل از دیلی استار، لیورپول می‌تواند با شکست برنلی در «باکسینگ دی» (بازی‌های لیگ برتر در ایام تعطیلات کریسمس) به صدر جدول لیگ برتر بازگردد اما با توجه به مصدومانی که لیورپول دارد، پیروزی در این بازی آسان نخواهد بود.

قرمزها با از دست دادن امتیاز مقابل منچستریونایتد و آرسنال در دو بازی آخر خود در لیگ، می‌توانند دوباره به روند پیروزی بازگردند. لیورپول در جام کارابائو مقابل وستهم و سپس در آنفیلد مقابل توپچی‌ها بسیار خوب بازی کرد اما دیدار برای آرسنال یک مصدوم دیگر روی دست یورگن کلوپ گذاشت. سیمیکاس یونانی در این دیدار مصدوم شد تا دومین دفاع چپ لیورپولی‌ها نیز به مصدومیت دچار شود.  

کلوپ در مورد اینکه آیا جو گومز در غیاب رابرتسون و سیمیکاس غایب، می‌تواند پست دفاع چپ را به خوبی پوشش دهد یا خیر؟ گفت: خواهیم دید که آیا جو می‌تواند در همه بازی‌های پیش رو به میدان برود یا نه. اینکه چه زمانی رابرتسون برمی‌گردد نیز مشخص نیست.

آخرین وضعیت مصدومان لیورپول

لوئیس دیاز، دیوگو ژوتا و بن دواک

لیورپول امیدوار است که مصدومیت لوئیز دیاز خیلی بد نباشد. کلوپ پس از بازی آرسنال گفت: او درد دارد ولی دکترها خیلی نگران نبودند. دقیق نمی‌دانم دیاز چه زمانی برمی‌گردد. دیوگو ژوتا به خوبی پیشرفت کرده و در مسیر بهبودی است اما برای بازی با برنلی آماده نخواهد بود. با رفتن محمد صلاح به جام ملت‌های آفریقا بعد از بازی با نیوکاسل، لیورپول می‌تواند روی ژوتا حساب باز کند. بن دواک نیز از ناحیه زانو تحت عمل جراحی قرار گرفته و مدتی غایب خواهد بود.

الکسیس مک آلیستر، تیاگو آلکانتارا و استفان بایچتیچ

الکسیس مک آلیستر پس از مصدومیت بدش در بازی مقابل شفیلد یونایتد، قرار نیست تا قبل از سال ۲۰۲۴ به میادین بازگردد. شاید هافبک آرژانتینی بتواند آماده بازی با نیوکاسل باشد. نباید فراموش کرد که واتارو اندو ژاپنی نیز احتمالا راهی جام ملت‌های آسیا می‌شود و  وظیفه مک‌آلیستر سنگین‌تر می‌شود.  

هیچ زمان دقیقی برای بازگشت تیاگو و استفان بایچتیچ نیز ارائه نشده است. بازگشت هافبک اسپانیایی نقطه عطف بزرگی برای لیورپول در سال جدید میلادی خواهد بود.  

اندی رابرتسون، کوستاس سیمیکاس و جوئل ماتیپ

اندی رابرتسون چند هفته‌ای در دسترس نخواهد بود اما در مسیر بازگشت از مصدومیت شانه است. کوستاس سیمیکاس مشکوک به شکستگی استخوان ترقوه است و این بدان معناست که جو گومز در سمت چپ قرار خواهد گرفت.  

جوئل ماتیپ نیز ممکن است آخرین بازی خود را برای لیورپول انجام داده باشد چون قرارداد او در پایان فصل تمام می شود و به دلیل مصدومیت رباط صلیبی تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

لیورپول می‌تواند با پیروزی در دیدار با برنلی به صدر جدول صعود کند چرا که آرسنال باید در دیداری دشوار در داربی لندن برابر وستهم بازی کند و احتمال از دست دادن امتیاز از سوی توپچی‌ها زیاد است. در حال حاضر آرسنال با ۴۰ امتیاز در صدر جدول قرار گرفته و لیورپول با ۳۹ امتیاز جایگاه دوم جدول را در اختیار دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *