بازیکنان پرسپولیس از اشتباهات خود درس نمی‌گیرند

بازیکنان پرسپولیس از اشتباهات خود درس نمی‌گیرند

بازیکن پیشین پرسپولیس معتقد است: اگر بخواهیم موفق‌تر عمل کنیم باید اشتباهات فردی را به حداقل برسانیم، بازیکنان پرسپولیس بی‌پروا بازی می‌کنند و از اشتباهات خود درس نمی‌گیرند.

اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با سادس، در ارزیابی از عملکرد پرسپولیس برابر شمس آذر اظهار کرد: شاید خیلی‌ها پیش‌بینی کرده بودند که پرسپولیس برابر شمس آذر بازی راحتی خواهد داشت اما به اعتقاد من بازی سختی بود و خود من نیز بازی سختی را برای پرسپولیس برابر شمس‌آذر پیش‌بینی کرده بودم چون در دفاع و حمله بسیار خوب عمل می‌کند و جزو تیم‌هایی است که خوب فوتبال بازی می‌کند و همین مساله کار را برای ما سخت می کرد. پرسپولیس در هفته‌های اخیر به جز یک برد نتایج خوبی کسب نکرده بود و این مساله شرایط را برای پرسپولیس در دیدار برابر شمس آذر از نظر روحی و روانی سخت کرده بود.

وی افزود: بازی سختی برابر شمس آذر داشتیم و هر دو تیم برای باز کردن دروازه موقعیت‌های زیادی ایجاد کردند، البته اشتباهات فردی تیم پرسپولیس زیاد بود، اگر بخواهیم موفق‌تر عمل کنیم باید اشتباهات فردی را به حداقل برسانیم، بازیکنان پرسپولیس بی‌پروا بازی می‌کنند و از اشتباهات خود درس نمی‌گیرند. در بازی دیروز هم علی نعمتی با وجود این که در داربی به راحتی پنالتی داد در این بازی نیز پنالتی داد و سر یک توپ اخراج شد و شرایط را برای پرسپولیس سخت‌تر کرد. البته با تلاش بازیکنان و تا حدودی شانس آوردیم تا این بازی را ۲ بر یک ببریم.

بازیکن پیشین پرسپولیس با بیان اینکه ما باید اشتباهات فردی خود را در ادامه لیگ به حداقل برسانیم، تصریح کرد: در این دیدار نتیجه خوبی را پرسپولیس کسب کرد و با یک بازی عقب افتاده که داریم اگر بتوانیم از این بازی نیز امتیاز لازم را کسب کنیم دوباره جزو مدعیان قهرمانی قرار می‌گیریم به شرط این که اشتباهات فردی خود را در ادامه لیگ کاهش دهیم.

حلالی گفت: اتفاقات اخیر سبب شد که تا حدودی تمرکز بازیکنان کاهش پیدا کند، هر چقدر درصد اشتباهاتمان کمتر باشد تمرکز بازیکنان در بازی بیشتر می‌شود.

وی با اشاره به عملکرد خوب دانیال اسماعیل فر در دیدار با شمس آذر خاطرنشان کرد: این بازیکن نسبت به بازی‌های قبل شرایط بهتری در این دیدار داشت و از لحاظ فنی عملکرد موفقی داشت، توقع ما از دانیال اسماعیل فر به خاطر توانمندی بالایی که دارد بیشتر از این است، او در این بازی با تمرکز بیشتری بازی می‌کرد و این امر سبب شد تا روند او خیلی چشم‌گیر و برای تیم تاثیرگذار باشد.

بازیکن پیشین پرسپولیس تاکید کرد: نعمتی شکل واقعی خود را از دست داده و نیاز به کار دارد، کادر فنی باید با او صحبت کند چون در بازی بی پروا بازی می‌کند و در دفاع کردن ضعف دارد، امیدوارم نعمتی نیز همانند اسماعیلی‌فر رفته رفته روندش رو به رشد باشد. همچنین وحید امیری نیز امیدوارم زودتر مصدومیتش برطرف شود. با بازگشت او خیلی از مشکلات تیم رفع خواهد شد.

حلالی با بیان این که روند تیم پرسپولیس از نظر روحی و روانی خیلی بهتر شده است، خاطرنشان کرد: وقتی تیم می برد شرایط بازیکنان از نظر روحی و روانی بهتر می‌شود اما هنوز خلأ در خط مهاجم کاملا احساس می‌شود. یکی از ایرادات پرسپولیس این است که مهاجم کم دارد و در خیلی از بازی‌ها با تک مهاجم بازی می‌کنیم که این موضوع در خیلی مواقعه به تیم کمک می‌کند و در بیشتر وقت‌ها کمک نمی‌کند. تیم پرطرفداری چون پرسپولیس هر چقدر در زمین خود با مهاجمان بیشتری بازی کند عرصه را برای تیم حریف تنگ‌تر می‌کند و اجازه بازی به حریف نمی‌دهد.

وی اظهار کرد: در این دیدار بازیکنان برخلاف بازی قبل خود با تمرکز بالا و با انگیزه بیشتری بازی می‌کردند، حتی با وجود این که یک بازیکن از زمین اخراج شد روحیه بازیکنان نه تنها کمتر نشد بلکه بیشتر شد. بازیکنان باید بدانند که در تیم بزرگی همچون پرسپولیس بازی می‌کنند حتی با ۱۰ نفر هم می‌توانند بازی کنند و به این خودباوری در بازی برابر شمس‌ آذر رسیده بودند.

حلالی تصریح کرد: در نیم‌فصل یکسری ضعف‌هایی داریم که باید این ضعف ها رفع شود در غیر این صورت در ادامه لیگ با مشکل مواجه می‌شویم چون در نیم فصل به ویژه بعد از جام ملت‌ها به دلیل این که تیم‌ها تکمیل می‌شوند بازی‌ها سخت‌تر و گرفتن امتیاز به راحتی امکانپذیر نیست.

وی در پایان افزود: مربیان باید در تمرینات روی ضعف بازیکنان کار کنند الان تیم به لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی پیدا کرده و باید همین روند امتیازگیری ادامه داشته باشد یکی از ایرادات پرسپولیس این است که به راحتی به تیم حریف موقعیت می‌دهد تسلیم می‌شویم و گل می‌خوریم، در حالی که پرسپولیس در گذشته این طور نبود و همیشه کمترین گل خورده را داشتیم و به تیم‌های حریف سخت موقعیت ایجاد می‌کردیم اما در چند بازی اخیر هم گل خوردیم و هم به تیم حریف موقعیت زیاد دادیم. اکنون که به این خودباروری رسیده‌ایم رفته رفته باید با شرایط روحی و روانی خوب و آمادگی بالا بازی به بازی بهتر شویم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *