اشرار بدنبال تخریب روابط ایران و پاکستان هستند

فرمانده نیروی مبارزه با موادمخدر پاکستان گفت که اشرار همواره به دنبال تخریب روابط میان دو کشور ایران و پاکستان هستند.

به گزارش سادس، ژنرال محمد انیق الرحمان در دیدار با سردار قاسم رضایی،جانشین فرمانده فراجا با تشکر از فرصت به وجود آمده برای برگزاری این دیدار گفت: ابتدا سلام خود را از طرف مردم پاکستان و نیروهای مبارزه با موادمخدر کشور به شما ابلاغ می‌کنم.

وی با بیان این که پلیس دو کشور ایران و پاکستان نقاط مشترک بسیاری برای مقابله با موادمخدر دارند، گفت: در نشست‌های بین‌المللی و مکان‌های مختلفی که مربوط به حوزه مبارزه با موادمخدر است همواره ایران و پاکستان زبان و دیدگاه مشترکی دارند و این برای ما باعث افتخار است و امیدواریم با حضور در کشور ایران نتایج خوبی به دست آوریم.

فرمانده نیروی مبارزه با موادمخدر پاکستان به تاریخ، دین و ارتباطات میان نظامیان، مردم و دولتمردان دو کشور اشاره کرد و افزود: اشرار همواره به دنبال تخریب روابط میان دو کشور ایران و پاکستان هستند و باید با اتحاد یکدیگر اجازه ندهیم میان دو کشور و ملت و نیروهای مسلح ما خدشه‌ای وارد شود.

وی به دیدار سردار رادان از منطقه سیستان و بلوچستان و شهرستان راسک اشاره کرد و گفت: فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در بازدید اخیر خود مرزهای ایران و کشور پاکستان را “دیوار دوستی” نامید و گفت که دشمن همواره با نفاق به دنبال تخریب ارتباطات میان دو کشور است.

فرمانده نیروی مبارزه با موادمخدر پاکستان با بیان این که امروز موضوع موادمخدر و اشرار تروریست با هم به نوعی عجین شده‌اند، خاطرنشان کرد: از طرف خودم و همه همکارانم شهادت 11 تن از نیروهای پلیس را به شما و همکارانتان تسلیت می‌گویم.

وی با اشاره به این که باید به این حادثه در ابعاد گسترده‌تری نگاه کنیم، اظهارکرد: همکاری های پلیس ایران و کشور پاکستان ضربات مهلکی به مافیای موادمخدر وارد کرده و دشمنان به همین جهت درصددند تا بر این همکاری‌ها تاثیر گذاشته و روابط مستمر و دیرنیه دو کشور را تخریب کنند.

فرمانده نیروی مبارزه با موادمخدر پاکستان با بیان این که قطعا کشورهای فرامنطقه ای تاثیرات بسزایی در انجام ماموریت‌های تروریست‌ها و قاچاقچیان موادمخدر برای برهم زدن روابط میان ایران و پاکستان تاثیرگذارند، خاطرنشان کرد: همکاری میان ایران و پاکستان باید بیش از پیش گسترش یابد و اجازه داده نشود با رقم زدن این حوادث روابط دو کشور تخریب شود.

بیشتر بخوانید:

تردد، اسکان و آموزش نیروهایی برای شرارت در پاکستان قابل تحمل نیست

انیق الرحمان در پایان با بیان اینکه حتما نظرات و پیشنهادات و درخواست‌های مطرح شده را به گوش مسئولان کشورمان خواهم رساند، خاطرنشان کرد: برای به جلو حرکت کردن برنامه‌های دو کشور قطعا نیاز به همکاری های بیش از پیش وجود دارد و امیدواریم با یک زبان درخواست‌های خود را در مجامع بین المللی  مطرح و کمک های آنان نیز در این زمینه به ما بتواند راهگشا باشد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *