کریسمس جهنمی در انتظار تن‌هاخ

کریسمس جهنمی در انتظار تن‌هاخ

اریک تن هاخ که روی لبه پرتگاه قرار دارد باید سه‌شنبه در دیداری حساس در لیگ برتر به مصاف استون ویلای آماده برود. شاید این آخرین حضور تن هاخ روی نیمکت شیاطین سرخ باشد.

به گزارش سادس و به نقل از اسپورت ۲۴، سال‌هاست که فوتبال در تعطیلات کریسمس در انگلیس بازی می‌شود. در حالی که مردم در سراسر جهان زیر درختان کریسمس تزئین شده می نشینند، غذای کریسمس خوشمزه می خورند و از بودن کنار هم لذت می برند، تب فوتبال در بریتانیا داغ‌تر می‌شود و رقابت‌ها به صورت فشرده برگزار می شود. در انگلیس استادیوم‌ها پر هستند و میلیون‌ها هوادار جلوی تلویزیون بازیهای لیگ برتر را تماشا می‌کنند.

 در این بین منچستریونایتد تیمی است که اصلا شرایط خوبی ندارد و آخرین روزهای سال ۲۰۲۳ به بدترین شکل ممکن برای تیم تن هاخ سپری می شود. استون ویلا تلاش خواهد کرد تا جایگاه خود را در بین تیم های صدرنشین حفظ کند و به دیدار یونایتد بحران زده خواهد رفت. این دیدار قرار است سه شنبه ۵ دی برگزار شود.

* یونایتد – استون ویلا

خیلی عجیب است که منچستریونایتد را شانس اول پیروزی مقابل استون ویلا بدانیم. تیم امری قبل از جدال آرسنال و لیورپول در صدر جدول لیگ برتر بود و در این فصل بسیار خوب ظاهر شده است. البته استون ویلا در بازی قبلی در بازی خانگی مقابل شفیلد به طور غیرمنتظره ای امتیازا از دست داد و متوقف شد. 

باشگاه از سال ۱۹۸۱-۱۹۸۰ این گونه نتوانسته بود فصل را خوب شروع کند. آن زمان استون ویلا برای آخرین بار قهرمان لیگ شد و سال بعد حتی جام باشگاه‌های اروپا را با پیروزی مقابل بایرن به دست آورد. البته هنوز راه زیادی برای بازگشت به چنین روزهای پرافتخاری وجود دارد اما آنچه مسلم است، استون ویلا بار دیگر به یک مدعی جدی در لیگ برتر تبدیل شده است. 

استون ویلا در این فصل حسابی تیم های بزرگ را شگفت زده کرده و شکست دادند. ویلا حتی منچسترسیتی را شکست داده و آرسنال صدرنشین  لیگ برتر را نیز برد. این دیدار می‌تواند یک کریسمس جهنمی برای یونایتد رقم بزند. 

شکست دردناک برابر بورنموث در زمین خودی، تساوی بدون گل برابر لیورپول و در ادامه شکست دو بر صفر برابر وستهم، نتایج اخیر یونایتد بوده که به خوبی بحران در این تیم را نمایان کرده است. میسون مونت، کریستین اریکسن، جیدون سانچو، لیساندرو مارتینس، مالاسیا، هری مگوایر، آنتونی مارسیال، دیالو، ویکتور لیندلوف و کاسیمیرو مقابل استون ویلا بازی نخواهند کرد و غایبان شیاطین سرخ خواهند بود. 

استون‌ویلا باشگاهی با تاریخ غنی، هواداران زیاد و ورزشگاهی چشم‌گیر است. از زمان بازگشت به لیگ برتر در سال ۲۰۱۹، این باشگاه تقریباً ۶۰۰ میلیون یورو در نقل و انتقالات سرمایه‌گذاری کرده است. آن‌ها جک گریلیش را با ۱۲۰ میلیون یورو به سیتی فروختند که یک رکورد برای فوتبال انگلیس است. استون‌ویلا اکنون خود را از گریلیش رها کرده است. ستاره‌های جدید امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان آرژانتین، کاپیتان جان مک‌گین و گلزن اول این تیم یعنی اولی واتکینز هستند. با همه این‌ها نباید اونای امری را فراموش کنید. او گذشته‌اش را در  آرسنال پشت سر گذاشته است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *