رضاییان کار خود را در باشگاه فولاد با یک قول شروع کرد

رضاییان کار خود را در باشگاه فولاد با یک قول شروع کرد

سادس/خوزستان سرپرست باشگاه فولاد می گوید قول داده‌ام فولاد را به روزهای اوجش برمی‌گردانیم.

تیم فولاد خوزستان که در لیگ بیست و سوم نتوانسته انتظارات هواداران خود را برآورده کند و از ۱۳ بازی موفق به کسب ۱۱ امتیاز شده است و در حال حاضر در رده دوازدهم جدول رده بندی قرار دارد، روز گذشته در راس مدیریت باشگاه دچار تغییر و تحول شد و بهرام رضاییان به عنوان جانشین وی معرفی شد.

رضائیان هم در همان تهران و پیش از بازی امروز فولاد مقابل پیکان دیداری با اعضای تیم داشت و اظهار کرد: خوشحالم که وارد باشگاه بزرگ و خوشنام فولاد خوزستان شدم و با علم به گذشته و افتخارات زیادی که فولاد داشته برای هر شخصی یک افتخار است که وارد این مجموعه شود.

به گزارش سادس، وی ادامه داد: فولاد خوزستان تیمی بوده است که همیشه افتخارات زیادی به دست آورده است و همه هواداران دوست دارند که فولاد به روزهای اوج خود برگردد.

سرپرست باشگاه فولاد خاطرنشان کرد: خوشبختانه ساختار باشگاه فولاد به صورتی است که می‌توان بهترین اتفاقات را در آن رقم زد. ضمن اینکه اعضای هیات مدیره باشگاه و مدیرعامل محترم شرکت فولاد این دلگرمی را به من دادند که تمام چالش‌های من را رفع کنند و من هم از طرف بازیکنان به آن ها قول دادم که فولاد را به روزهای اوجش برمی‌گردانیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *