واکنش سرمربی رویینگ به تمرین نازنین ملایی در یونان

واکنش سرمربی رویینگ به تمرین نازنین ملایی در یونان

سرمربی تیم ملی قایقرانی رویینگ گفت: با حضور نازنین ملایی در کمپ تمرینی یونان مشکلی ندارم و نظرات شخصی‌ام را در تصمیم‌گیری‌ها دخیل نمی‌کنم.

افشین فرزام در گفت‌وگو با سادس درباره‌ی تمرین نازنین ملایی در کمپ قایقرانی یونان بیان کرد: من مشکلی ندارم و اتفاقا این قضیه را مثبت می‌بینم. برای من مهم این است که منافع تیم و خروجی کار خوب باشد. سعی می‌کنم نظر شخصی خودم را هیچ وقت در تصمیم گیری‌ها دخیل نکنم و در کل فکر می‌کنم اتفاق خوبی باشد.

او ادامه داد: نفراتی که بورسیه شدند در همان ابتدا از آنها سوال می‌شود که این مبلغ بورسیه را دریافت می‌کنند یا از کمپ‌های فدراسیون جهانی استفاده کند. فدراسیون جهانی رویینگ سه کمپ دارد که یکی از آنها در یونان است.

فرزام در پاسخ به این پرسش که ملایی پس از انجام تست انتخابی تیم ملی دوباره به کمپ تمرینی یونان برمی‌گردد؟ گفت: تمام نفراتی که مدعی هستند از شنبه وارد اردو شدند و نازنین ملایی هم هست. پس از تست انتخابی می‌تواند این کار را انجام دهد. در صورتی که احساس کند، این کمپ برایش مفید است می تواند از آن استفاده کند.

واکنش سرمربی رویینگ به تمرین نازنین ملایی در یونان

پاسخ به وجود دلخوری بین سرمربی و نازنین ملایی

سرمربی تیم ملی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه بعداز بازی های آسیایی احساس شد دلخوری بین شما و نازنین ملایی پیش آمد و تا چه اندازه این مسئله برطرف شده است؟ تاکید کرد: از نظر من  چیز خاصی نبوده است و طبق چارچوب موجود کار را جلو بردیم. با وجود اینکه شما و بقیه حساس کردید یک نفر از تیم ملی جدا شده است، این مسئله برای من حل شده است و حتی خودم پیشنهاد می‌دادم کسانی که در یک نفره هستند، اگر احساس می‌کنند با یک برنامه دیگر شرایط بهتری به دست می‌آورند، می‌توانند از این قضیه  استفاده کنند اما باید در تست‌های انتخاب شرکت کنند.

او در مورد اینکه نفرات شاخص تیم ملی قرار است در کدام قایق ها شرکت کنند، گفت: تا یکشنبه ظهر می‌توانند ترکیب‌ها را مشخص کنند اما تا الان در دو نفره غیر از مهسا جاور و زینب نوروزی مدعی دیگری وجود ندارد و بیشتر نفرات در یک نفره می‌خواهند شرکت کنند.

 محمودپور قید المپیک را زد

فرزام در مورد وضعیت امیرحسین محمود پور برای بازگشت به تیم ملی گفت: تا الان آنچه مشخص است فکر می‌کنم محمودپور در تست‌های انتخابی شرکت نکند.

شانس زنان ایران برای المپیکی شدن بیشتر از مردان است

سرمربی تیم ملی در مورد وضعیت تیم مردان تصریح کرد: به هر حال سهمیه المپیک است و سطح مسابقات انتخابی المپیک می‌تواند از بازی‌های آسیایی هم بالاتر باشد. ما در نهایت دو قایق را می‌توانیم به المپیک پاریس بفرستیم بنابراین با توجه به سابقه‌ای که در رویینگ داریم، شانس اینکه دو قایق از بخش زنان باشد خیلی بیشتر از مردان است.  شرایط بانوان ما از لحاظ فنی بهتر است. البته حمید رضوانی در یک‌نفره سنگین وزن دارد تلاشش را می‌کند با این حال باید ببینیم تا آن موقع چه اتفاقی می‌افتد. مد نظر فدراسیون است کسانی به انتخابی المپیک اعزام شوند که با توجه به رکوردهایشان شانس گرفتن سهمیه را دارند. در نهایت همه تلاش ما این است  که ملی‌پوشان در تست‌های انتخابی و مسابقات گزینشی المپیک بهترین نتیجه را بگیرند. ما دنبال این هستیم در رویینگ دونفره برای اولین بار سهمیه المپیک بگیریم.

واکنش سرمربی رویینگ به تمرین نازنین ملایی در یونان

بیشتر بخوانید:

دختر رویینگ‌سوار ایران به یونان رفت

فدراسیون آب پاکی را روی دست قایقرانان ریخت!

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *