اعطای کد آموزش وزارت ورزش و جوانان به پذیرفته‌شدگان دوره تربیت مربی فرهنگی

اعطای کد آموزش وزارت ورزش و جوانان به پذیرفته‌شدگان دوره تربیت مربی فرهنگی

مدیرکل دفتر فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: در میان ۶ هزار مربی، هزار مربی انتخاب شده و وارد دوره منطقه ای شدند که از میان آنها با توجه به آزمون های گرفته شده، ۵۰۰ مربی انتخاب شده و به مرحله سوم که دوره تکمیلی دوره تربیت مربی فرهنگ و اخلاق ورزش کشور است، راه یافتند.

به گزارش سادس، حجت الاسلام علی احدی در اولین روز از دوره تکمیلی تربیت مربی فرهنگ و اخلاق ورزش کشور، ضمن خیر مقدم به مربیان ورزشی کشور گفت: ایده تربیت مربی فرهنگی ورزش کشور از سال ۱۴۰۰ شکل گرفت و بنا شد ۶ هزار مربی را در استان های مختلف آموزش دهیم.

وی افزود: در میان ۶ هزار مربی، هزار مربی انتخاب شده و وارد دوره منطقه ای شدند و که از میان آنها با توجه به آزمون های گرفته شده، ۵۰۰ مربی انتخاب شده و به مرحله سوم که دوره تکمیلی دوره تربیت مربی فرهنگ و اخلاق ورزش کشور است، راه یافتند.

احدی با بیان اینکه این دوره آخرین دوره از تربیت مربی فرهنگی در ورزش است، اظهار داشت: امروز اولین روز از دوره تکمیلی با حضور ۵۰۰ مربی انتخاب شده در ۲ بخش بانوان در فرهنگسرای آدینه و آقایان در فرهنگسرای بهمن در حال برگزاری است که پایان روز اول از مربیان حاضر نیز آزمون مجازی گرفته خواهد شد و در پایان دوره به مربیان گواهی اعطا خواهد شد.

در ادامه مدیرکل دفتر فرهنگی وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: وحید یامین پور، سینا کلهر، رضا شجیع و بنده نیز از اساتید این دوره از تربیت مربی فرهنگی در ورزش هستیم و  آزمون اصلی ۲ هفته آینده برگزار خواهد شد و به تمام افرادیکه در این آزمون پذیرفته شوند، کد آموزش وزارت ورزش و جوانان داده می‌شود  که می‌توانند پس از دریافت کد بعنوان استاد در دوره‌های اخلاق حاضر شوند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *