برترین زنان بدمینتون‌باز کشور به زنجان سفر می‌کنند

برترین زنان بدمینتون‌باز کشور به زنجان سفر می‌کنند

سادس/زنجان رئیس هیأت بدمینتون استان زنجان گفت: همزمان با برگزاری رویداد برترین‌های بدمینتون زنان کشور ۳۲ نفر از ورزشکاران برتر کشور در بخش زنان چهار روز در زنجان حضور خواهند داشت.

غلام‌رضا باقری در گفت‌وگو با خبرنگار سادس، درباره برگزاری رویداد برترین‌های بدمینتون زنان کشور در زنجان، اظهار کرد: مسابقه‌های برترین‌های بدمینتون زنان ایران از صبح سه‌شنبه این هفته در زنجان آغاز خواهد شد و جمعه به پایان می‌رسد.

وی ادامه داد: همزمان با برگزاری این رویداد، ۳۲ ورزشکار برتر کشور در بخش زنان در زنجان حضور خواهند داشت. بین ورزشکاران برتر سه نفر نیز از زنجان در قسمت یک نفره و دو نفره به رقابت خواهند پرداخت.

او بیان کرد: برگزاری این مسابقه‌ها موجب ایجاد شور و نشاط بین زنان زنجانی خواهد شد. امیدواریم شهروندان زنجانی بتوانند از این میزبانی به نحو احسن استفاده کنند.

رئیس هیأت بدمینتون استان زنجان افزود: با توجه به پیشینه حدود ۵۳ ساله ورزش بدمینتون در زنجان و سابقه میزبانی مسابقه‌های بین‌المللی دهه فجر، مسابقه‌های بین‌المللی شهدای هفتم تیر و … این مسابقه‌ها بسیار راحت‌تر برگزار می‌شود. امیدواریم در آینده میزبانی مسابقه‌های بین‌المللی دهه فجر، شهدای هفتم تیر و مسابقه‌های بین‌المللی جوانان را برای زنجان بگیریم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *