سوارس: بهترین بازیکن جهان در اینترمیامی بازی می‌کند

سوارس: بهترین بازیکن جهان در اینترمیامی بازی می‌کند

مهاجم اروگوئه‌ای تاکید کرد حضور لیونل مسی در اینترمیامی یکی از عوامل اصلی انتقالش به این باشگاه آمریکایی بوده است.

به گزارش سادس و به نقل از آس، لوئیس سوارس، مهاجم ۳۶ساله اروگوئه‌ای، با امضای قراردادی یک‌ساله به اینترمیامی پیوست.

او درباره حضورش در این تیم گفت:  یکی از عواملی که روی تصمیمم برای انتقال به اینترمیامی تأثیر گذاشت این بود که دوستانم اینجا در این باشگاه هستند. بهترین بازیکن جهان اینجا بازی می‌کند و انتظارهای زیادی از تیم وجود دارد.

او در بخش بعدی صحبت‌هایش افزود: من و مسی سال‌های طولانی با هم در بارسلونا به موفقیت‌های زیادی دست یافته و به‌خوبی یکدیگر را می‌شناسیم. زمان زیادی طول نخواهد کشید تا یکدیگر را در زمین پیدا کنیم و مطمئنم ارتباط خوبی با هم در تیم خواهیم داشت. بسیار خوشحال و هیجان‌زده‌ام که در این چالش جدید با اینترمیامی شرکت می‌کنم. بی‌صبرانه منتظر شروع کارم در این تیم هستم و آماده‌ام تا رویای کسب عناوین بیشتر با این باشگاه بزرگ را به واقعیت تبدیل کنم. تمام تلاشم را می‌کنم تا هواداران را شاد کنم.

سوارس که در طول دوران حرفه‌ای‌اش نزدیک به ۵۰۰ گل باشگاهی به ثمر رسانده، به‌زودی کارش را در این تیم با حضور در تمرین‌ها شروع خواهد کرد.

اکنون چهار بازیکن سابق بارسلونا برای اینترمیامی بازی خواهند کرد: لوئیس سوارس، لیونل مسی، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا این بازیکنان هستند.

سوارس و مسی با هم در بارسا چه دستاوردهایی داشتند؟

لوئیس سوارس که پس از ترک گرمیوی برزیل با یک انتقال آزاد به MLS نقل مکان کرد، بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۰ شش سال را در بارسا گذراند. او که با مبلغ ۸۰ میلیون یورو از لیورپول به خدمت گرفته شد، ۱۹۷ گل به ثمر رساند و ۱۰۰ پاس گل برای آبی‌-اناری‌ها ثبت کرد.

سوارس و مسی با هم ۱۳ جام را در بارسا به دست آوردند که شامل چهار قهرمانی لالیگا، یک لیگ قهرمانان، چهار کوپا دل‌ری، دو سوپرکاپ اسپانیا، یک سوپر جام یوفا و یک جام جهانی باشگاه‌ها بودند.

دیوید بکام، مالک باشگاه اینترمیامی، نیز درباره حضور لوئیس سوارس در این تیم صحبت کرد و گفت: ما خوشحالیم که بازیکن باکیفیتی چون لوئیس سوارس به تیم ما پیوسته است. او به تیمی می‌پیوندد که الهام‌بخش نسل جدید خواهد بود و ما مشتاقانه منتظر دیدن او در زمین در کنار هم‌تیمی‌های سابقش و بازیکنان جوان آکادمی هستیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *