کلوپ فقط به دنبال «تجربه مناسب» است

کلوپ فقط به دنبال «تجربه مناسب» است

یورگن کلوپ امیدوار است از تقابل شنبه‌شب لیورپول و آرسنال در آنفیلد تجربه خوبی به دست بیاید.

به گزارش سادس، حساس‌ترین رقابت هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس شنبه‌شب در ورزشگاه آنفیلد میان تیم‌های مدعی لیورپول و آرسنال برگزار می‌شود که پیکار تیم‌های اول و دوم جدول لیگ برتر خواهد بود.

یورگن کلوپ در نشست خبری پیش از این بازی حساس گفت: «همه چیز خوب است و من این مسابقه را دوست دارم. همان طور که گفتم در موقعیتی هستیم که باید باشیم و آنقدرها هم موقعیت‌مان بد نیست. ما با یک تیم فوق‌العاده قوی بازی می‌کنیم. ما با تیمی بازی می‌کنیم که فصل گذشته استثنایی بازی کرد و حالا بهتر از فصل گذشته برگشته است.»

سرمربی آلمانی لیورپول ادامه داد: «این عالی است. عالی است که آنها را در آنفیلد ملاقات می‌کنم اما باید مطمئن شویم که آن را به یک بازی خانگی مناسب، یک تجربه مناسب در آنفیلد تبدیل می‌کنیم. این تمام چیزی است که می‌خواهم.»

کلوپ درباره احتمال قهرمانی توپچی‌ها گفت: «فکر می‌کردم آنها سال گذشته قهرمان شوند. بازی قبلی‌مان را در اینجا به یاد دارم. آنها زمانی که راهی برای ورود به بازی پیدا کردیم، متوقف شدند و شاید در پایان باید بازی را می‌بردیم. شاید آنها موقعیت‌های دیگری نیز داشتند. آنها را به خاطر نمی‌آورم. صادقانه بگویم. اما من می‌توانم کوناته را به یاد بیاورم که چگونه موقعیت گل را از دست داد. هنوز در تعجبم که چطور نتوانست آنجا گل بزند. این تیمی بود که با آن روبه‌رو شدیم، یک تیم فوق‌العاده قوی.»

او ادامه داد: «آنها همین هستند و شما رایس و هاورتس را وارد می‌کنید و این شما را بدتر نمی‌کند. رایا در دروازه شما را بدتر نمی‌کند. میکل دقیقاً تیمی را که می‌خواست ساخته است و بازی‌کردن با آنها دشوار است. آنها بازیکنان خوبی هستند. ترکیبی بین فیزیک بدنی، مانند بازیکنان بزرگ، قوی، سریع، تکنیک خوب، سازماندهی بسیار خوب. آنها واقعاً دارای مربی خوبی‌اند و خوب تمرین می‌کنند. می‌توانید ببینید هر سال آنها یک قدم دیگر برمی‌دارند. آنها واقعاً به من احترام می‌گذارند ولی ما به هر حال امتیاز می‌خواهیم.»

کلوپ علیرغم رویارویی دو تیم برتر فعلی لیگ برتر معتقد نیست که این نتیجه تاثیر قابل توجهی بر نتیجه رقابت برای هر یک از تیم‌ها در این مرحله خواهد داشت: «این فقط یک بازی فوتبال بسیار مهم است. ما در این فصل، از نظر نتیجه بسیار باثبات بودیم. این اساس همه چیز است. من فقط به بازی فردا علاقه دارم و نه اینکه برای بقیه فصل چه معنایی دارد یا هر چیز دیگری.»

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *