پیکان هماهنگ‌تر شده/به تمام بازیکنان فرصت دادم

پیکان هماهنگ‌تر شده/به تمام بازیکنان فرصت  دادم

سادس/اصفهان سرمربی تیم والیبال سپاهان پس از هفتمین پیروزی متوالی گفت: پیکان نسبت به دور رفت هماهنگ‌تر بود و بازی بهتری به نمایش گذاشت.

فریبا صادقی پس از پیروزی خانگی برابر پیکان تهران در گفت‌وگو با سادس، اظهار کرد:اولین مسابقه دور برگشت میزبان پیکان بودیم که موفق شدیم هر ۳ امتیاز را کسب کردیم.پیکان نسبت به دور رفت هماهنگ‌تر بود و بازی بهتری به نمایش گذاشت.

وی افزود: سعی کردیم در هر ۳ ست از ترکیب کل بازیکنان استفاده کرده و به همگی فرصت بازی دهیم. برخی زمان‌ها چالش‌هایی داشتیم ولی خداراشکر به موقع تیم را جمع کرده و امتیازات را جبران کردیم تا برنده بازی باشیم.

نیلوفر یمینی، دریافت‌کننده قدرتی‌زن سپاهان نیز درباره این دیدار، خاطرنشان کرد: پیکان بازیکنان جوان و آماده‌ای دارد و بازی خیلی خوبی داشتیم. ست اول را به خوبی پشت سر گذاشتیم. اما ست دوم با چند خطای فردی سبب شد عقب بیفتیم. با تعویض‌های به موقع و حمایت کادرفنی به بازی برگشتیم و این دیدار را ۳ بر صفر به سود خود کردیم.

او با اشاره به کارت زرد سپاهان در این دیدار و داوری، تصریح کرد: در مورد داوری برخی اشتباهات وجود داشت و امیدوارم تا پلی‌آف ویدیو چک به مسابقات اضافه شده و اشتباهات به حداقل برسد.

انتهای پیام 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *