ارمغان دولت برای ورزش دوستان گنبدی/ واگذاری مدیریت مجموعه سوارکاری گنبدکاووس به مردم

ارمغان دولت برای ورزش دوستان گنبدی/ واگذاری مدیریت مجموعه سوارکاری گنبدکاووس به مردم

سادس/گلستان در مراسمی با حضور وزیر ورزش و جوانان مدیریت مجموعه سوارکاری گنبدکاووس از شرکت توسعه، تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی گرفته و به مدیریت شهرستان واگذار شد.

کیومرث هاشمی بعدازظهر پنج‌شنبه ۳۰ آذر در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه شهرستان گنبدکاووس یکی از قطب‌های والیبال و سوارکاری کشور است، اظهار کرد: ورزش سوارکاری گنبدکاووس نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

وی با بیان اینکه علاقه‌مند بودیم امروز مجموعه سوارکاری گنبدکاووس را به بهره‌برداری برسانیم، افزود: به دلیل اینکه این آکادمی کمبودهایی داشت، امروز افتتاح نشد اما در آینده نزدیک این مجموعه ورزشی افتتاح خواهد شد.

 وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه مجموعه ورزشکاری سوارکاری گنبد تا امروز در اختیار شرکت توسعه، تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی قرار داشت، گفت: پس از جمع‌بندی و بررسی‌های انجام شده به این نتیجه رسیدیم که مدیریت این مجموعه را به استان گلستان و شهرستان گنبد کاووس واگذار کنیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: این نوید را به مردم می‌دهیم که مدیریت این مجموعه از همین امروز در اختیار مجموعه مدیریتی شهرستان گنبدکاووس قرار می‌گیرد تا سوارکاران بتوانند بهتر از قبل از امکانات آن بهره مند شوند. 

هاشمی اضافه کرد: اگر تجربه واگذاری مدیریتی مجموعه سوارکاری در شهرستان گنبدکاووس با موفقیت به نتیجه برسد، مجموعه سوارکاری در شهرستان‌های بندرترکمن و آق قلا نیز به این شهرستان ها واگذار خواهد شد.

به گزارش سادس، دکتر «سید ابراهیم رئیسی» در چارچوب سفرهای استانی و در «یازدهمین سفر استانی در دور دوم» صبح امروز پنجشنبه وارد گلستان شد، رئیس جمهور در این سفر دو روزه علاوه بر بازدید از خلیج گرگان و جزیره آشوراده، در آیین افتتاح متمرکز پروژه بزرگ فیبر نوری استان گلستان و آغاز عملیات اجرایی پروژه پتروشیمی و منطقه آزاد اینچه برون شرکت می‌کند.

همزمان با این سفر مبارک، بالغ بر ۲۶۰ هزار میلیارد ریال طرح‌ و پروژه عمرانی و اقتصادی در استان گلستان افتتاح خواهد شد و آیت الله رئیسی در دومین روز سفر به استان گلستان نیز در ظهر روز جمعه «یکم دی ماه» با مردم شهرستان مراوه‌تپه دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *