نحوه مشارکت خیران در تامین مایحتاج «شب یلدا» نیازمندان

همزمان با فرا رسیدن شب یلدا، نهادهای حمایتی در راستای تامین مایحتاج معیشتی خانواده‌های نیازمند در این شب، روش‌های مشارکت خیران در پویش «یلدای مهربانی» و «یلدای همدلی» را اعلام کرده‌اند.

به گزارش سادس، پویش یلدای مهربانی با هدف تامین مایحتاج معیشتی خانواده‌های نیازمند در شب یلدا راه‌اندازی شده است.در این راستا معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اظهار کرد: در این پویش، خیران و مردم نیکوکار از طریق کمک‌های نقدی خود، احتیاجات شب یلدایی خانواده‌های نیازمند را تامین می‌کنند.

در همین راستا کمیته امداد اعلام کرده است که مردم نیکوکار از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۱۲* یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۹۱۹ می‌توانند کمک‌های خود را برای تامین مایحتاج یلدایی نیازمند پرداخت کنند.

همچنین محمد دهرویه، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران نیز ضمن اعلام روش‌های مشارکت در پویش «یلدای مهربانی»، بیان کرد: هرساله با نزدیک شدن به شب یلدا تمام تلاش و همت خود را به کار می‌گیریم تا با تهیه بسته‌های معیشتی، یلدای شادی را برای خانواده های تحت حمایت رقم بزنیم. در همین راستا مردم نوعدوست می‌توانند با پرداخت حداقل ۱۰ هزار تومان در این‌کار نیک شرکت و ایتام را همسفره خود کنند.

براساس اعلام کمیته امداد استان تهران، نیکوکاران می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۲۰۰۸ یا تماس با شماره تلفن گویای ۷۳۵۵-۰۲۱ در پویش «یلدای مهربانی» امسال مشارکت کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران با دعوت از مردم برای پیوستن به پویش «یلدای مهربانی» یادآور شد: علاوه بر روش‌های غیرحضوری، دفاتر ادارات کمیته امداد در سراسر استان تهران و مراکز نیکوکاری از مکان‌هایی هستند که خیّران می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به این مراکز تحویل دهند.

به همین منظور سازمان بهزیستی کشور نیز پویش یلدای همدلی با هدف کمک به جامعه هدف سازمان بهزیستی را راه‌اندازی کرده است. سید محمد جواد حسینی، رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی و توسعه ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در این باره با بیان اینکه سازمان بهزیستی در راستای تحکیم بنیاد خانواده و رسالتی که در خصوص حمایت از فرزندان تحت پوشش خود در مراکز شبانه‌روزی دارد، هرساله با نزدیک شدن به شب یلدا، تمام تلاش و همت خود را به کار می‌گیرد تا با تهیه بسته‌های معیشتی، یلدای شادی را برای فرزندان تحت حمایت خود رقم بزند، اعلام کرده است که پویش یلدای همدلی با هدف کمک به جامعه هدف سازمان از روز گذشته (۲۸ آذرماه) شروع شده و تا ۳۰ آذر ماه برگزار می‌شود.

خیران می‌توانند برای مشارکت در این پویش از طریق شماره کارت ۷۰۷۵-۷۰۷۰-۹۵۷۰-۶۳۶۷ یا کدهای دستوری  #۱۲۳* و #۹*۷*۷۳۳* و #۵*۵*۷۴۱* و یا نرم افزار موبایلی ۷۲۴ جامعه هدف را یاری کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *