بایرن مونیخ مانند او را نخواهد یافت

بایرن مونیخ مانند او را نخواهد یافت

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال آلمان به تمدید کردن قرارداد توماس مولر با بایرن مونیخ واکنش نشان داد و به ستایش از این بازیکن پرداخت.

به گزارش سادس و به نقل از اسکای اسپورت، توماس مولر از سال ۲۰۰۸ در بایرن‌مونیخ بازی می‌کند و همواره از بازیکنان کلیدی و تاثیرگذار تیمش بوده است. او البته در مقطعی قصد جدایی از بایرن را داشت اما در نهایت در این تیم ماندنی شد. مولر روز گذشته قراردادش را با بایرن‌مونیخ تمدید کرد و تا سال ۲۰۲۵ ماندنی شد.

دتمار هامان، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال آلمان  به تمدید قرارداد مولر واکنش نشان داد و گفت: برای من سخت است که مولر را با پیراهن تیم دیگری تصور کنم و به نظرم برای خود این بازیکن هم چنین چیزی سخت است و به همین خاطر او هرگز حاضر به ترک بایرن مونیخ نشد.

او ادامه داد: شاید بایرن هرگز نمادی دیگر مانند توماس مولر را نیابد. مولر محصول آکادمی بایرن مونیخ است و اگر با پیراهن تیم دیگری از فوتبال خداحافظی می‌کرد تاسف‌آور بود. شاید مولر بعد از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۵ از فوتبال خداحافظی کند که در این صورت وداع باشکوهی برای او خواهد بود.

فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۵ به میزبانی مونیخ برگزار می‌شود و این باعث شده تا هواداران بایرن امید زیادی برای صعود به فینال این رقابت بزرگ داشته باشند.

مولر، محصول آکادمی بایرن‌مونیخ است و با این تیم ۱۲ قهرمانی در بوندسلیگا و دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *