گواردیولا: فعلا از حضور در سیتی لذت می‌برم

گواردیولا: فعلا از حضور در سیتی لذت می‌برم

سرمربی منچستر سیتی بعد از صعود به فینال جام جهانی باشگاه‌ها تاکید کرد که به قهرمانی در این جام نیاز دارد. او به احتمال جدایی از سیتزن‌ها واکنش نشان داد.

به گزارش سادس و به نقل از اسپورت، منچستر سیتی شانس اصلی و نخست قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌هاست. 

سیتی در دیدار برابر اوراوا ردز با سه گل به پیروزی دست پیدا کرد تا راهی فینال شود.

پپ گواردیولا در نشست خبری بعد از بازی گفت: حضور در جام جهانی باشگاه‌ها برای ما باور نکردنی است. به هیچ وجه بازی کردن در این جام را دست کم نمی‌گیریم. نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بهترین فوتبال را به نمایش بگذاریم.

او ادامه داد: ما بازی‌های زیادی را در زمین‌ها و ورزشگاه‌های متفاوت انجام داده‌ایم. باید بازی کردن در هر زمینی را امتحان و خود را با شرایط جدید هماهنگ کنیم. در فوتبال نیاز به سازگاری در هر شرایطی است. این برای نخستین‌بار است که منچسترسیتی در جام جهانی باشگاه‌ها به میدان می‌رود و تنها جامی است که در تاریخ خود کم داریم و به همین خاطر نهایت تلاش خود را برای قهرمانی به کار می‌گیریم. ما برای فتح این جام در مسیر درستی قرار داریم و بسیار خوشحال می‌شویم اگر این جام را هم کسب کنیم.

گواردیولا در پاسخ به سوال خبرنگاری که آیا زمان حضور او در یک تیم ملی نیست؟ گفت: فعلا که از حضور در منچستر سیتی بسیار لذت می‌برم. می‌توانم زمان طولانی در سیتی باشم و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

گواردیولا هفتمین سال حضورش در منچستر سیتی را تجربه می کند و توانسته با این تیم ۵ قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هم به دست آورد. سیتی در فصل جاری هم از شانس‌های قهرمانی در لیگ جزیره و لیگ قهرمانان اروپاست.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *