ربیعی: به مالکیت توپ امتیاز نمی‌دهند/ باید ذوب‌آهن را جراحی کنیم

ربیعی: به مالکیت توپ امتیاز نمی‌دهند/ باید ذوب‌آهن را جراحی کنیم

سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید تیمش نیاز به ترمیم و جراحی دارد و در ادامه به شرایط بهتری خواهد رسید.

به گزارش سادس، محمد ربیعی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل فولاد اظهار کرد: برای بازی برنامه‌هایی داشتیم که تا یکجایی به سرانجام رسیدند. می‌توانستیم از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده کنیم. می‌خواستیم در ۱۵ دقیقه اول به گل برسیم اما آنها دفاع مستحکمی داشتند و ما هم در دادن پاس آخر اشتباه می‌کردیم. در نیمه دوم تلاش بیشتری برای گلزنی کردیم اما بازیکنمان اخراج شد و روند بازی تغییر کرد. بعد از ۱۰ نفره شدن اولویتمان گل‌نخوردن بود. بازی پرموقعیتی نبود اما به هر حال به هر دو تیم خسته نباشید، می‌گویم.

او درباره اخراج یوسفی گفت: بین دو نیمه با فردین یوسفی برخورد قاطعی داشتیم و باز هم با او برخورد خواهیم کرد. او یکی از بهترین‌های ما بوده و بازیکن آینده‌داری است اما کارت زرد اولش کاملا بی‌مورد بود. با احترام به داور بازی، تحلیل درستی نسبت به او داشتم. می‌شد انتخاب بهتری برای داوری داشته باشیم اما در کل صلاحیت انتخاب ندارم و دوست ندارم کمیته داوران ناراحت شود. می‌توانستند کارت قرمز را برعکس بدهند. اگر بگویم از ۶۰ دقیقه اول رضایت داشتم، دروغ گفتم. باید برویم و بهتر کار کنیم. باید این را هم بگویم آنقدر دستم باز نیست که با این همه غایب روند خوبی را ادامه دهم. کار من سخت بود. انتظار داشتیم ببریم اما خدا را شکر مساوی گرفتیم.

سرمربی ذوب‌آهن ادامه داد: به مالکیت امتیاز نمی‌دهند اما باید بیشتر روی این مساله کار کنیم. باید تیم را تقویت کنیم. در کل به تلاش بچه‌ها تبریک می‌گویم. باید جراحی و ترمیم کنیم. بازی بعدی ما سخت خواهد بود و باید تیم را به شرایط خوبی برسانیم. فاصله بازی‌ها هم زیاد نیست و کاری از دست من برنمی‌آید. درباره داوری هم نظر شخصی هم را اعلام کردم و سعی کردیم یک کارشناس داوری کنار تیم داشته باشم تا با او مشورت کنم. دوست ندارم تیمم را از خودم محروم کنم و دوست دارم کمک کنم.

ربیعی درباره اضافه‌شدن حسام نفری و بازیکنان آکادمی به ذوب‌آهن عنوان کرد: میانگین سنی ذوب‌آهن در بازی امروز زیر ۲۶ سال بود و نیمکت هم پر از بازیکن جوان شد. این دومین تیم جوان لیگ است اما باید فرصت‌شناس باشد. یکی از این جوانان حسام نفری است و کم‌کم او را به تمرین آوردم. او می‌تواند سرمایه خوبی برای ذوب‌آهن باشد. به او فرصت بازی خواهم داد و دانیال ایری و پویا مختاری را هم به همین صورت می‌بینیم. اسلامی هم که همیشه بازی می‌کند. ما بازیکنان جوان زیادی داریم که آینده تیم هستند.

او در پایان اظهار کرد: دوست داشتم استقبال بیشتری از این بازی بشود. رقبای ما بیشتر از حضور هواداران استفاده می‌کنند. حضور هواداران در خانه به بازیکنانم بسیار انگیزه می‌دهد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *