عتیقه‌فروش‌های کلاهبردار نقره‌داغ شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از دستگیری سه نفر که در پوشش خرید و فروش عتیقه دست به کلاهبرداری زده بودند، خبر داد.

به گزارش سادس، سرهنگ منصور خدایی در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی پیش یکی از شهروندان در کلانتری 25 صفادشت حاضر شده و با طرح شکایتی اعلام کرد که فردی ناشناس در پوشش خرید و فروش اجناس عتیقه اقدام به کلاهبرداری از وی کرده است. در همین راستا نیز بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی سرنخ‌هایی را از کلاهبرداران به دست آوردند و در ادامه با گذاشتن قرار ملاقات صوری موفق به شناسایی و دستگیری سه متهم شدند. ماموران از این افراد تعدادی سکه و مجسمه تقلبی را نیز که ادعا داشتند عتیقه محسوب می‌شود، کشف و ضبط کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد با اشاره به انتقال متهمان به مقر انتظامی و انجام بازجویی از آنان گفت: سه متهم پس از انتقال به مقر پلیس، ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شدند اما در تحقیقات تکمیلی و پس از مواجهه با دلایل و مدارک لب به اعتراف گشوده و اعلام کردند که در ازای تحویل 460 عدد سکه تقلبی تعداد 9 سکه بهار آزادی از مالباخته کلاهبرداری کرده‌اند.

خدایی با بیان اینکه سه کلاهبردار سکه‌های تقلبی را مربوط به صدها سال قبل تعریف کرده بودند، گفت: این درحالی است که بررسی‌ها نشان داد که سکه‌ها کاملا تقلبی و جعلی است. 

وی با بیان اینکه برای هر سه متهم پرونده‌ای تشکیل شد، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *