دقیقی: نتیجه تساوی عادلانه بود / فاصله زمانی بازی‌مان با پرسپولیس کم است

دقیقی: نتیجه تساوی عادلانه بود / فاصله زمانی بازی‌مان با پرسپولیس کم است

سرمربی تیم فوتبال شمس‌ آذر گفت: در برخی از دقایق بازی با نفت می‌توانستیم گل بزنیم ولی آنچنان تیم برتر میدان نبودیم که برنده بازی باشیم. نتیجه مساوی، نتیجه عادلانه‌ای بود چون هم می‌توانستیم گل بزنیم و هم گل بخوریم و بازیکنانمان باید باکیفیت‌تر بازی می‌کردند.

به گزارش سادس، سعید دقیقی در نشست خبری پس از بازی شمس‌آذر قزوین و صنعت نفت آبادان که سه‌شنبه ۲۸ آذر در ورزشگاه سردار آزادگان برگزار شد و بدون گل پایان یافت، اظهار کرد: بازی فوق‌العاده سختی را پشت سر گذاشتیم و تیم نفت امروز یک بازی بسیار منسجم را انجام داد و بازیکنان برای اینکه مربی آنها خوشحال باشد با تمام وجودشان بازی کردند.

او ادامه داد: در برخی از دقایق بازی می‌توانستیم گل بزنیم ولی آنچنان تیم برتر میدان نبودیم که برنده بازی باشیم. نتیجه مساوی نتیجه عادلانه‌ای بود چون هم می‌توانستیم گل بزنیم و هم گل بخوریم و بازیکنانمان باید باکیفیت‌تر بازی می‌کردند.

این مربی فوتبال با اشاره به دلایل تساوی با تیم نفت بیان کرد: خوشحالی بیش از حد بعد از بازی با نساجی و عدم رعایت اصول ریکاوری در همان شب بعد از بازی باعث ناراحتی من و مدیرعامل شد که همین موضوع بیشترین اثر را در روند بازی امروز داشت.

سرمربی شمس آذر خاطرنشان کرد: از بازیکنانم شناخت کامل دارم و اعتقاد دارم تیم با کیفیت داریم به خاطر همین از نتیجه امروز راضی نیستم و امیدواریم بتوانیم در بازی‌های آینده جبران کنیم.

او در ادامه در پاسخ به سؤالات خبرنگاران گفت: به تیم پرتلاش صنعت نفت احترام می‌گذارم. امروز آنها نقاط قوت ما را شناخته و تغییر سیستم داده بودند و وقتی وارد یک‌سوم دفاعی آنها می‌شدیم باگ‌ها را پر می‌کردند و پوشش‌های خیلی خوبی داشتند و وقتی توپ را می‌گرفتند ضد حمله و برخی مواقع حمله سریع داشتند.

دقیقی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: فاصله زمانی بازی با پرسپولیس کم است اما اگر بازیکن بخواهد و تلاش کند فضا را طوری جلو ببرد که ریکاوری و آمادگی جسمانی خوبی داشته باشد موفق خواهیم بود، امیدوارم بچه‌ها از بازی با نفت درس گرفته‌ باشند.

وی گفت: داورهای بازی داورهای خیلی خوبی بودند البته تمایل داشتم داور وسط کمتر سوت بزند تا بازی سرعت خودش را حفظ کند وگرنه اعتراضی به داوری نداشتم.

این مربی فوتبال درباره تعویض‌های بازیکنان در بازی اظهار کرد: نه بازیکنانی که تعویض شدند و نه آن‌هایی که وارد زمین شدند آنچنان درخشان ظاهر نشدند البته شاید یکی از دلایل آن شرایط بازی و زمین بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *